با تصمیم شخصی نامزد انتخابات شدم/ مسئولان باید همواره با مردم در کنار مردم و جزئی از مردم باشند

به گزارش خبرنگاران سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «وحید حقانیان» پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز بنا دارم در معرض و منظر شما ملت صبور و فهیم قرار بگیرم. از آخرین لایه مغز نظام به پوسته اول گذر کنم.

وی افزود: با تصمیم شخصی خود را برای نامزدی چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران معرفی می‌کنم. گذر از این مرحله تاریخی و نظم نوین جهانی با توجه به منافع کشورها نیازمند بهره‌گیری از خرد جمعی حضور گسترده مردم و استفاده از توانایی‌های مادی و معنوی کشور است.

داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در 45 سال پسا انقلاب مردمی با وجود مشکلات فراوان ایجاد شده برای کشور این رهبری نظام بوده است که توانسته یک کشور را از جنگ تحمیلی و احتمال درگیر شدن در جنگ های دیگر نجات دهد.

حقانیان تاکید کرد: ایران امروز نیازمند بهره‌گیری از هنر مدیریت برای بکارگیری همه مدیران، مردم و صاحبنظران کشور است.

وی تصریح کرد: امروز که در خدمت مردم ایران حاضر شده ام فردی هستم که از 18 سالگی، شروع فعالیت در حزب جمهوری اسلامی ایران و درک بزرگانی همچون آیت الله شهید بهشتی، مقام معظم رهبری و مرحوم آیت الله رفسنجانی  و بزرگان دیگر کار اجرایی، فرهنگی و سیاست ورزی را آغاز کردم.

وی بیان داشت: دو دوران 45 ساله در نهاد ریاست جمهوری و دفتر مقام معظم رهبری با ارتباط نزدیک با کلیه بزرگان، همه روئسای قوه مجریه و با همه مسئولان تبادل نظر داشته و با مسائل کشور آشنایی کامل دارم.

 

 

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: با تصمیم شخصی خود را برای نامزدی چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران معرفی می‌کنم.