مسابقات دوومیدانی تور قاره‌ای نیجریه| قهرمانی پیرجهان در ۴۰۰متر مانع و احمدی در ۸۰۰متر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دوومیدانی، در جریان برگزاری دومین روز رقابتهای دوومیدانی تور قاره‌ای که به میزبانی کشور نیجریه درحال برگزاری است، مهدی پیرجهان دونده مانع رو تیم ملی کشورمان موفق شد با ثبت حدنصاب ۵۰.۳۹ثانیه و با کسب عنوان قهرمانی به کار خود در این مسابقات پایان دهد. پس از پیرجهان دوندگان کشور میزبان در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
در رقابت‌های دوومیدانی تور قاره‌ای نیجریه سبحان احمدی موفق شد عنوان قهرمانی و مدال طلا ماده ۸۰۰متر را کسب نماید. سبحان احمدی دونده دوهای نیمه استقامت تیم ملی کشورمان موفق شد با ثبت حدنصاب ۱:۴۸.۵۳دقیقه و با کسب عنوان قهرمانی به کار خود در این مسابقات پایان دهد. پس از سبحان احمدی دوندگان کشور میزبان در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در مسابقات دوومیدانی تور قاره‌ای نیجریه حمیده اسماعیل‌نژاد در رقابت ماده ۱۰۰متر در جایگاه هفتم ایستاد. در جریان برگزاری دومین روز رقابتهای دوومیدانی تور قاره‌ای که به میزبانی کشور نیجریه درحال برگزاری است،حمیده اسماعیل ‌نژاد دونده دوهای سرعت تیم ملی کشورمان با ثبت حدنصاب ۱۱.۷۲ثانیه و و قرار گرفتن در جایگاه هفتم به کار خود در این مسابقات پایان دهد.

این مسابقات یکی از رویدادهای دارای امتیاز برای دست یافتن به ورودی بازی‌های المپیک پاریس است.

در مسابقات دوومیدانی تور قاره‌ای نیجریه 2 مدال طلای دیگر برای دوومیدانی کاران ایران بدست آمد.