دولت باید سختکوش و پرکار و یار محرومان و ایثارگران باشد

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن کامران نماینده دوره‌های هفتم، هشتم، نهم و یازدهم مجلس بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به پاکدستی اعتقاد زیادی دارم، بنده میزان ثروتم را  طی نامه ای که مجلس خواسته بود به قوه قضاییه اعلام کردم و  در سال‌های خدمت ریالی به ثروتم اضافه نکردم؛ سند آن موجود است.

وی با اشاره به اینکه در دوران نمایندگی مجلس پا روی دم کارچاق کن ها گذاشتم، گفت: متاسفانه امروز انها بروز و ظهور زیادی در جامعه دارند و هنوز کسی نتوانسته با آنها مقابله کند. 

کامران اضافه کرد: پاکدستی در چینش ادمها بسیار مهم است و دومین مورد مبارزه با فساد است و در ۶ دوره‌ای که نماینده بودم، روی این مورد حساس بودم. 

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری افزود: دولت باید سختکوش و پرکار و یار محرومان و ایثارگران باشد و غیر از مردمداری باید ساده زیست باشد. 

وی گفت: اشرافی گری نباید وجود داشته باشد و مالیات اگر بیشتر شود جلوی ریخت وپاش ها را می گیرد. همیشه در تنظیم ردیف‌های بودجه معترض بودم چرا هزینه های جاری را زیاد می کنید. 

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت:: دولت باید سختکوش و پرکار و یار محرومان و ایثارگران باشد و غیر از مردمداری باید ساده زیست باشد.