رییس جمهور باید مردم دار ومقتدر و عدالت گستر باشد

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا ورناصری نماینده دوره یازدهم مجلس بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با تسلیت  امام راحل  و رییس جمهور شهید اظهار کرد: امروز مردم خواسته ها و انتظاراتی در سطح مدیریت عالی کشور و تدوام مبارزه با فساد دارند که مشکل سیستم مدیریتی کشور است.

وی با بیان اینکه رییس جمهور باید مردم دار ومقتدر و عدالت گستر باشد، افزود: خودم را بعنوان خادم مردم در مجلس می دانم که تحقق این هدف با شعار امکان پذیر نیست و باید از ظرفیت‌ها ی کشور در این امراستفاده کنیم.

نماینده دوره یازدهم مجلس بیان کرد: کسور از جهت برنامه های شش گانه توسعه چیزی کم ندارد، چرا بعد از اجرای شش برنامه در کشور معدل تحقق  برنامه ها ۳۶ درصد است ما در تدوام خدمت باید به کم و کاستی ها توجه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهوری می تواند مشکلات را حل کند که به ظرفیت های موجود در عمل توجه کند، گفت:چرا که عملکرد دولت‌ها ۳۵ درصد است و این چیزی است که مردم باید در انتخبا خود دقت کنند، امیدوارم کسی که رئیس جمهور در این ایام می شود بت بسیج تمام امکانات اهداف را به نتیجه برساند. براینکه فرمایشات رهبری در مردمی سازی اقتصادی و رساندن ایران به جایگاهش در منطقه را شاهد باشیم باید  برنامه داشته باشیم ، 

کاندیدای ریاست جمهوری گفت: رییس جمهور باید مردم دار ومقتدر و عدالت گستر باشد، خودم را بعنوان خادم مردم در مجلس می دانم که تحقق این هدف با شعار امکان پذیر نیست و باید از ظرفیت‌ها ی کشور در این امراستفاده کنیم.