اسفندیار: امیدوارم از این فشار سخت بیرون بیاییم/ فراهانی: شناخت خوبی از برزیل داریم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ امیرحسین اسفندیار دریافت کننده قدرتی و با تجربه تیم ملی والیبال، با اشاره به اینکه شرایط تیم با ۵ باخت از ۵ بازی خوب نیست و بچه‌ها همه توان خود را می‌گذارند، حتی آنهایی که در مسابقه حضور ندارند. بازی بعدی ایران هم مسابقه سختی است، تمام توانمان را می‌گذاریم، برزیل تیم باتجربه و پر مهره‌ای است و خود را برای حضور در المپیک آماده می‌کنند. امیدوارم نتیجه قابل قبولی بگیریم و از این فشار بیرون آییم تا جامعه این تیم جوان را بپذیرد.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در مورد بازی تدارکاتی با برزیل هم گفت: قطعا بازی‌های تدارکاتی خوبی بوده است. با تیم بزرگی به نام برزیل این بازی‌های تدارکاتی را انجام دادیم و اینطور نبوده که بگوییم فقط بازی تدارکاتی انجام شده است.

وی ادامه داد: الان که می‌خواهیم با آنها بازی کنیم، نقاط قوت و ضعف خودمان را متوجه شدیم و هم با همه بازیکنانشان بازی کردیم و شناخت بیشتری داریم. باید برویم زمین، ببینیم چی پیش می‌آید. 

اسفندیار در مورد میزبانی ژاپن هم گفت: میزبانی خوب است. شرایط خوب است، هم سالن و هم هتل. امیدوارم شرایطی خوبی را رقم بزنیم، برای خودمان، جامعه والیبال و آینده والیبال رقم بخورد.

مصلح آبادی: راه خیلی درازی در پیش داریم

همچنین علیرضا فراهانی مصلح آبادی که نخستین تجربه حضور و همراهی با تیم ملی بزرگسالان را در لیگ ملت ها تجربه می‌کند، افزود: آنالیز تیمی خودمان را برابر برزیل داریم و این خیلی می‌تواند به بازیکنان کمک کند و باعث پیشرفت شود. 

وی با اشاره به تلاش هم تیمی هایش، گفت: در بازی‌های اخیر بچه‌ها همه توان خود را گذاشته‌اند و تلاش می‌کنیم تا از اینجا به بعد بهتر عمل کنیم. راه خیلی درازی در پیش داریم و امیدوارم به انتهایش برسیم و جواز صعود به مرحله نهایی را کسب کنیم.

مصلح آبادی با عالی توصیف کردن میزبانی ژاپنی‌ها، اظهار کرد: میزبانی ژاپنی‌ها خیلی خوب است و همه چیز مهیاست، سالن تمرین، بدنسازی، هتل و غذا که جا دارد از مسئولان برگزاری تشکر کنم.

نصری: ۴ تا ۵ روز دیگر به تمرین بر می‌گردم

همچنین مبین نصری که روز گذشته در آخرین تمرین تیم ملی قبل از بازی با ژاپن مصدوم شده بود، در خصوص این اتفاق گفت: متاسفانه در تمرین یک ساعته صبح قبل از مسابقه با ژاپن مچ پایم پیچ خورد و دچار آسیب دیدگی شد و به گفته دکتر ۴ تا ۵ روز دیگر انشالله به تمرین بر می‌گردم.

وی با اشاره به از دست دادن بازی های هفته دوم، گفت: پزشک ۵ روز اعلام کرده، ولی امیدوارم سریع برسم چون وضعیت خیلی حاد نیست. برهه کوتاهی است که خوب خواهم شد.

مردان والیبال ایران از ساعت 6:30 دقیقه روز پنج‌شنبه 17 خرداد در ششمین بازی خود در لیگ ملت‌ها 2024 به مصاف برزیل پرافتخارترین تیم جهان می‌روند.

اعضای تیم ملی والیبال ایران پیش بازی با برزیل در لیگ ملتها صحبت کردند.