عبداللهی: در تور جهانی جوجیتسو برزیلی فقط به مدال طلا فکر می کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر عبداللهی ملی پوش جوجیتسو برزیلی ایران درباره حضور در تور جهانی ترکیه در گفتگو با دانا اظهار داشت: رقابت های تور جهانی جوجیتسو برزیلی که از 17 تا 23 خرداد ماه در استانبول ترکیه برگزار می شود، اولین تجربه برون مرزی من است و با این وجود، میزان آمادگی من به حدی است که به مدالی غیر از مدال خوش رنگ طلا فکر نمی کنم.

وی در خصوص میزان شناختش از رقبا گفت: رقیبان من همه از برترین ورزشکاران کشور خود هستند و تا حدود زیادی آنها را می شناسم، به طور معمول، ورزشکاری در مسابقات موفق می شود که بیشتر تلاش کند و نمی توان گفت مدال ها فقط سهم کسانی است که تجربه دارند و نامشان مطرح شده، هیچ چیز در ورزش قابل پیش بینی نیست.

عضو تیم ملی جوجیتسو برزیلی کشورمان بیان کرد: ما تاکنون دو مرحله اردوی آماده سازی را زیر نظر مربیان تیم ملی، به میزبانی دماوند و آکادمی ملی المپیک پشت سر گذاشته ایم که این تمرینات کمک کرد تا به سطح بالایی از آمادگی دست یابیم. من و محمد صدرا بهرامی در رده سنی جوانان مبارزه می کنیم و 5 ملی پوش در رده سنی جوانان و 5 ملی پوش هم در مستر مسابقه می دهند؛ همگی انگیزه بالایی داریم و امیدوار هستیم با کمک خدا و دعای مردم، نماینده شایسته ای برای کشورمان باشیم.

ملی پوش جوجیتسو برزیلی ایران گفت: شناخت کاملی از رقبای خود در رقابت های تور جهانی جوجیتسو برزیلی دارم و به مدالی غیر از طلا نمی اندیشم.