تراکتور در گرداب سهم خواهی و تزویر/ آقای مدیر؛ یادم تو را فراموش!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ واگذاری باشگاه تراکتور فرصتی شد تا برخی افراد که عملکردشان در این تیم مشخص بوده و عمر مدیریتی‌شان به چند ماه هم نکشیده، شروع به انتقاد از باشگاه کنند. تراکتور جزو معدود تیم‌هایی است که با هزینه شخصی اداره شده و از بودجه دولتی استفاده نمی‌کند. امکانات و شرایط حاکم بر باشگاه و سکوهای تبریز، باعث تمجید چندباره کنفدراسیون آسیا و مجامع بین المللی شده اما با این حال انتقاداتی مطرح می‌شود که جای ابهام و سوال دارد.

یکی از این موارد به شخصی برمی‌گردد که چند ماه در تبریز مدیریت کرد و پس از خروج از باشگاه، رویه انتقادی در پیش گرفت. شاید بد نباشد این شخص نیم نگاهی به آنچه در دوران حضورش در این تیم گذشته بیندازد. یکی از این موارد، این بود که با تصمیم شخصی، ناگهان مبلغ قرارداد اعضای کادر فنی به جز 2 نفر را 50 درصد افزایش داد. یا در تصمیمی دیگر، با بر هم زدن توازن حقوق و پرداختی تیم پشتیبانی، موجب برهم زدن آرامش داخلی باشگاه شد. البته که از تمرین فرزند این مدیر در کنار تراکتور می گذریم و بدان نمی پردازیم.

بیشتر بخوانید:

نصیرزاده: زنوزی ۵۵۰ میلیارد برای تراکتور هزینه کرده/ برخی به خانواده او اهانت کرده‌اند!

در کنار این مسائل، نقل و انتقالات تراکتور در آن زمان در انحصار یک شخص بود و گفته شده بارها از سوی شرکت هواپیمایی متعلق به مالک باشگاه، از سوی این مدیر بلیت تهیه شده است. البته، درباره حضور این مدیر برنامه خاص و ارتباطش با بازیکنان، ابهامات و شائبه های زیادی وجود دارد که پرداختن بدان فرصتی مفصل را به خود اختصاص می دهد. شاید افشای ایعاد این ماجراها، کاری کند که همه پرونده مس رفسنجان را به فراموشی بسپارند!

این موارد و بسیاری نکات و موضوعات دیگر نشان می‌دهد که چه اتفاقاتی رخ داده و چه بر سر تراکتور آمده است. آیا بهتر نیست این فرد ابتدا درباره این اتفاقات روشنگری کند؟ نکات دوران کوتاه حضور این شخص در تراکتور بدان حد است که گویی عمدا قصد برهم زدن آرامش تیم و ارکان باشگاه را داشته! البته که این شخص عمر چندانی در تراکتور نداشت و به سرعت کنار گذاشته شد اما بایستی مراقب بود که شرایط کنونی، بستری برای میدان داری معلوم الحال ها و بر کارنامه دارها نشود.

اتفاقات رخ داده در دوران کوتاه حضور یک مدیر در تبریز به گونه ایست که گویی عمدا قصد برهم زدن آرامش تیم و ارکان باشگاه را داشته!