صیادمنش: آماده شکست‌دادن ازبکستان هستیم/ جلالی: روی تیم ملی تمرکز کرده‌ام، نه قرارداد با استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ الله‌یار صیادمنش، ابوالفضل جلالی و جواد آقایی‌پور، بازیکنان جوان تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگویی پیش از بازی امشب مقابل ازبکستان درباره شرایط خود صحبت کردند.

صیادمنش: آماده‌ایم ازبکستان را شکست دهیم

الله‌یار صیادمنش، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: در نقل و انتقالات زمستانی با توجه به شرایطی که داشتم و اختلافی که بین من و سرمربی تیم بود، خیلی دوستانه از باشگاه جدا شدم و به بلژیک رفتم. شرایطم در این لیگ رفته رفته بهتر شده و تمام فکرم ذکرم فصل جدید است. همه به خوبی می‌دانیم بلژیک یکی از بهترین لیگ‌ها برای ترانسفر کردن بازیکنان به لیگ‌های برتر دنیا است. قرارداد دارم و در بلژیک می‌مانم. امیدوارم فصل خوبی برای من و تیمم باشد.

وی راجع به شرایط تیم ملی در آستانه بازی با ازبکستان عنوان داشت: فضای خوبی در تیم ملی داریم. سفر طولانی به هنگ‌کنگ داشتیم و با این همه سختی ٣ امتیاز ارزشمندی را گرفتیم و از هر نظر برای بازی فردا آماده هستیم. در آسیا هیچ تیم ضعیفی وجود ندارد و ازبکستان تیم خوب و قابل احترامی است و با تمام قدرت به میدان خواهیم رفت تا این تیم را شکست دهیم. بازیکنان بزرگی در خط حمله داریم که سالهاست در سطح اول اروپا بازی می‌کنند و ما از تجربه آنها استفاده می‌کنیم. ما تیم خوبی را در اختیار داریم و امیدوارم اتفاقات مهمی را رقم بزنیم.

جلالی: روی تیم ملی تمرکز کرده‌ام، نه قرارداد با استقلال

ابوالفضل جلالی، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: از هواداران استقلال باید تشکر کنم با حمایت آنها فصل خوبی را پشت سر گذاشتم. تنها شرمنده آنها شدیم که نتوانستیم به قهرمانی برسیم. خدا را شکر می‌کنم دوباره با تلاش و همت فراوان توانستم به تیم ملی برسم. جا دارد از کادر فنی و امیر قلعه‌نویی تشکر کنم که به من اعتماد کردند امیدوارم پاسخ خوبی به اعتماد آنها بدهم.

وی در رابطه با بازی با هنگ‌کنگ و ازبکستان عنوان داشت: شب قبل در لیگ بازی داشتیم و مستقیم وارد پرواز شدیم و پرواز طولانی و سختی داشتیم و طبعا آب و هوا شرایط را سخت‌تر کرد. بازی با هنگ‌کنگ نیز سخت بود و ما بازی راحتی در تیم ملی نداریم. قطعا بازی سختی مقابل تیم خوب ازبکستان داریم. این تیم چند بازیکن خوب از جمله ماشاریپوف که هم بازی من نیز هست دارد و ما فردا برای برتری وارد میدان می‌شویم.

جلالی درباره رابطه‌اش با جلال‌الدین ماشاریپوف اذعان داشت: ماشاریپوف درخواست کرد که هم‌اتاقی باشیم؛ او یکی از دلایل عملکرد خوبم است. رابطه خوبی با یکدیگر داریم. زبان هم را بلد نیستیم اما منظور را به او می‌رسانم. او از نظر اخلاقی و فنی بی‌نظیر است.

مدافع استقلال راجع به وضعیت قراردادی‌اش با آبی‌ها هم گفت: قرارداد من با استقلال تمام شده است. فعلا تمام تمرکز من روی تیم ملی است و ان‌شاءالله بعد از آن در خصوص وضعیت خودم با استقلال تصمیم گیری خواهم کرد.

آقایی‌پور: از حضور کنار بزرگان فوتبال ایران خوشحالم

جواد آقایی‌پور، هافبک هجومی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: خدا را شکر برای دومین بار این اتفاق برای من رخ داد که در خدمت تیم ملی باشم. از توجه کادرفنی و به ویژه امیر قلعه‌نویی تشکر کنم که به من اعتماد کردند و امیدوارم به اعتماد آنها جواب مثبتی دهم. خوشبختانه بعد از دعوت شدنم به تیم ملی شرایط برای من بهتر شد.

وی درباره حضور کنار مهاجمان نام‌دار تیم ملی گفت: خوشحال هستم که در کنار بزرگان فوتبال ایران قرار دارم و از آنها کسب تجربه می‌کنم. تلاش می کنم تا از نظر فنی و اخلاقی از این بازیکنان یاد بگیرم و در سطح آنها قرار بگیرم. در بازی با هنگ‌کنگ  در دقایق کمی که حضور داشتم فرصت گلزنی داشتم که متاسفانه نشد. مطمئن هستم خدا چیز بهتری را برای من کنار گذاشته است.

بازیکنان جوان تیم ملی فوتبال ایران پیش از مصاف امشب با ازبکستان درباره این بازی صحبت کردند.