بدرقه کاروان ووشو به بازی‌های بریکس/ صدیقی: مطمئنم ووشو باز هم باعث افتخار کشور می‌شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ مراسم بدرقه کاروان ووشو، اعزامی به بازی‌های بریکس با حضور امیر صدیقی رئیس فدراسیون، مجید ملکی دبیر فدراسیون و حمیده صادقی سرپرست نایب رئیسی بانوان برگزار شد.

صدیقی در این مراسم گفت: مثل همیشه برای‌تان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. توقعات از ووشو مثل همیشه بالاست و امیدوارم در این بازی‌ها به مانند همیشه نیز نتایج درخشانی بگیرید. مسابقات اهمیت زیادی هم به لحاظ ورزشی و هم دیپلماسی بین‌المللی دارد و مطمئن هستم کاروان ووشو مثل همیشه درخشان ظاهر شده و باعث افتخار کشور عزیزمان و بالا رفتن پرچم مقدس ایران می‌شود.

وی ادامه داد: ما به تک تک شما ملی‌پوشان افتخار می‌کنیم و ایمان داریم. ترکیب تیم ملی دستخوش تغییرات زیادی شده است. البته که شما جزو بهترین‌ها هستید و شایستگی زیادی دارید. ان‌شاءالله که سفر بی‌خطری داشته باشید.

در این مراسم علی شیرآقایی سرمربی تیم ساندای مردان، الهه منصوریان سرمربی تیم ساندای بانوان، فرشاد عربی سرمربی تیم تالوی مردان و محبوبه کریمی سرمربی تیم تالو بانوان از حمایت‌های فدراسیون و امیر صدیقی در راه آماده‌سازی این تیم تشکر کردند.

حضور کاروان ووشو ایران در این بازی‌ها در شرایطی است که فرشته بنی‌طالبی و اعظم عربی برای اولین بار به عنوان داوران بین‌المللی در دو بخش تالو و ساندا به این بازی‌ها دعوت شده‌اند و به قضاوت می‌پردازند.

اسامی اعضای کاروان ایران، اعزامی به بازی‌های بریکس به شرح زیر است:

* تیم ساندای مردان: امیر حسین همتی، مهدی کرمانی، محمدرضا ریگی، شجاع پناهی گله و سهیل موسوی
سرمربی: سرمربی علی شیرآقایی

* تیم تالوی مردان: حسین قبله نما، سیدسامان احمدی، شاهین بنی‌طالبی، ابوالفضل قره‌باغی و مهدی خانی
سرمربی: فرشاد عربی

* تیم ساندای بانوان: شهربانو منصوریان، سهیلا منصوریان، سوگند سینکائی
سرمربی: الهه منصوریان سمیرمی

* تیم تالوی بانوان: زهرا کیانی، هلیا اسدیان، نازنین بازدار، زهرا جلیلی و مرجان کریمی
سرمربی:محبوبه کریمی

* داور: اعظم عربی و فرشته بنی‌طالبی

رئیس فدراسیون ووشو گفت: مطمئن هستم کاروان ووشو در بازی‌های بریکس مثل همیشه درخشان ظاهر شده و باعث افتخار کشور عزیزمان می‌شود.