دیدار کوهپایه زاده با مدیر ارشد کمیته پارالمپیک آسیا و مسئولین کمیته پارالمپیک

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، جلیل کوهپایه زاده رئیس فدراسیون با طارق سویی مدیر ارشد کمیته پارالمپیک آسیا دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست کوهپایه زاده رئیس فدراسیون از طارق سویی برای حمایت هایش از ورزش ایران و حضور 5 نماینده کشورمان در بین اعضای ۲۹ گانه کمیته‌های اجرایی پارالمپیک آسیا تقدیر و قدردانی کرد.

همچنین در این نشست در خصوص برنامه های عملیاتی برای کمیته‌های زیر مجموعه کمیته پزشکی و علوم ورزشی پارالمپیک آسیا مطالبی مطرح شد.

در ادامه این جلسه، طارق سویی مدیر ارشد کمیته پارالمپیک آسیا ابراز امیدواری کرد که کشور ایران با موقعیت خوبی که در ورزش پارالمپیک در بخش آکادمی دارد توسعه مناسبی را هم برای مسابقات پیشرو و نیز در بین مسابقات برای جوامع  هدف متفاوت طراحی و اجرا کند.

برگزاری جلسه مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان و کمیته ملی پارالمپیک

نشستی با حضور مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان و کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

در راستای تحقیق و توسعه در تولید تجهیزات ورزشی داخلی جلسه ای با حضور حسن زاده سرپرست دبیر اجرایی و دکتر سلگی معاون قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک و جلیل کوهپایه زاده رئیس، حسین پور سرپرست دبیری و گیلانی نژاد مدیر ورزشی فدراسیون و دیگر مسئولین برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد نیازسنجی اولیه تجهیزات مورد نیاز رشته های جانبازان و توان یابان تحت پوشش این فدراسیون و دیگر فدراسیون‌های زیرشاخه کمیته، توسط کارگروه تخصصی در سطح ملی انجام شود و با اعلام این نیازها به صنعتگران داخلی و شرکت های دانش بنیان تجهیزات ورزشی با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید شود تا در آینده نزدیک و در مسیر توسعه ورزش همگانی و قهرمانی جانبازان و توان یابان از تجهیزات داخلی استفاده شود.

 

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان با طارق سویی دیدار و گفتگو کرد.