اتاقهای اصناف و اتحاديه های صنفی خرج جریانات جناحی و حزبی نشوند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر حسن پور عضو هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی بیان کرد: اتاقها و اتحادیه ها نباید در انتخابات وارد مصداق شده و معرفی نامزد به نام اتاق و یا اتحادیه و استفاده از امکانات و بودجه عمومی برای تبلیغات یا کمک به ستادها منع قانونی داشته و موجب پيگرد خواهد بود و شایسته نیست که اتاقها و اتحاديه ها خرج جریانات جناحی و حزبی شوند.

 

سردار حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور افزود: از همه اتاقها اعم از اصناف، بازرگانی و تعاون، اتحادیه های صنفی و انجمن ها انتظار می‌رود، ضمن پرهیز از اقدامات جناحی، تکلیف سياسي خود را برای حضور پرشور آحاد اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی همچون گذشته ادا نمایند.

 

وی در پایان گفت: تبلیغات انتخاباتی توسط اشخاص و واحدهای صنفی و مجموعه‌های خصوصی به عنوان ستاد انتخاباتی و یا هواداری از نامزدها هیچ منعی نداشته بلکه به شور و نشاط انتخابات کمک خواهد کرد.

اتاقها و اتحادیه ها نباید در انتخابات وارد مصداق شده و معرفی نامزد به نام اتاق و یا اتحادیه و استفاده از امکانات و بودجه عمومی برای تبلیغات یا کمک به ستادها منع قانونی داشته و موجب پيگرد خواهد بود و شایسته نیست که اتاقها و اتحاديه ها خرج جریانات جناحی و حزبی شوند.