آبهای آرام زیر ٢٣ سال و جوانان قهرمان آسیا| درخشش قایقرانان ایران در دور مقدماتی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا از امروز ٢۵ خرداد در پاتایا تایلند آغاز شد.
تیم ایران با ١٨ ورزشکار و ۴ مربی در بخش زنان و مردان این رقابت‌ها حضور دارد.
...
در نخستین رقابت نمایندگان کشورمان محراب آسایش خورشید در گروه سوم مقدماتی کایاک یکنفره 1000 متر  جوانان با رقبایی از قزاقستان، ازبکستان و فیلیپین رقابت کرد و در پایان با زمان ٣:۴٨.۵٧٢ دقیقه دوم و راهی نیمه‌نهایی شد.
...
پارسا علیان در گروه اول مقدماتی کانوی یکنفره 1000 متر جوانان با رقبایی از قزاقستان، کره، هند، تایلند و اندونزی رقابت کرد و در پایان با زمان 4:24.139 دقیقه چهارم و راهی نیمه‌نهایی شد.
...
عباس حسینی در گروه اول مقدماتی کایاک یکنفره 1000 متر زیر 23 سال با رقبایی از فیلیپین، کره، هنگ‌کنگ، تایلند و ازبکستان رقابت کرد و در پایان با زمان 3:46.394 دقیقه اول شد و مستقیما به فینال راه یافت.
...

شایان حسینی در گروه اول مقدماتی کانوی یکنفره 1000 متر زیر 23 سال با رقبایی از تایلند، کامبوج و قزاقستان رقابت کرد و در پایان با زمان 4:02.557 دقیقه اول شد و مستقیما به فینال راه یافت.
...
ارشین رضانژاد در گروه دوم مقدماتی کایاک یکنفره 1000 متر جوانان دختر با رقبایی از ازبکستان، کره، چین تایپه و فیلیپین رقابت کرد و در پایان با زمان 4:18.770 دقیقه اول شد و مستقیما به فینال راه یافت.
...
ابوالفضل جنتی و امیررضا اولادیان در گروه اول مقدماتی کایاک دونفره 1000 متر جوانان با رقبایی از ازبکستان، چین تایپه، ویتنام و هنگ‌کنگ رقابت کرد و در پایان با زمان 3:28.051 دقیقه اول شدند و مستقیما به فینال راه یافتند.
...
الناز شفیعیان در گروه دوم مقدماتی کایاک یکنفره 1000 متر زیر 23 سال دختران با رقبایی از قزاقستان، ویتنام و قرقیزستان رقابت کردند و در پایان با زمان 4:14.839 دقیقه اول شد و مستقیما به فینال راه یافت.
...
امیررضا برزگر و یزدان زراعت‌کار در گروه دوم مقدماتی کایاک دونفره 1000 متر زیر 23 سال دختران با رقبایی از قرقیزستان، ازبکستان و سنگاپور رقابت کردند و در پایان با زمان 3:33.722 دقیقه سوم شدند و به نیمه‌نهایی راه یافتند.
...
شایان حسینی در گروه اول مقدماتی کانوی یکنفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال با رقبایی از تایلند، ازبکستان، قزاقستان و ویتنام رقابت کرد و در پایان با زمان ۲:۰۰.۹۶۵ دقیقه سوم شد و به نیمه‌نهایی راه یافت.
...
امیررضا اولادیان در گروه اول مقدماتی کایاک یکنفره 500 متر جوانان با رقبایی از قرقیزستان، ویتنام، هند و فیلیپین رقابت کرد و در پایان با زمان 1:48.280 دقیقه اول شد و مستقیما به فینال صعود کرد.
...
هورام قاسمی در گروه اول مقدماتی کانوی یکنفره 500 متر جوانان با رقبایی از ازبکستان، تایلند، کره، اندونزی و چین تایپه رقابت کرد و در پایان با زمان 2:08.278 دقیقه پنجم شد و به نیمه نهایی راه پیدا کرد.
...
یزدان زراعت‌کار در گروه اول مقدماتی کایاک یکنفره 500 متر زیر 23 سال با رقبایی از قرقیزستان، قزاقستان، فیلیپین، هند و هنگ‌کنگ رقابت کرد و در پایان با زمان 1:44.483 دقیقه سوم شد و به نیمه نهایی راه پیدا کرد.
...
ترنم اکبرزاده در گروه اول مقدماتی کایاک یکنفره 500 متر جوانان دختر با رقبایی از سنگاپور، هند، سریلانکا و هنگ‌کنگ رقابت کرد و در پایان با زمان 2:01.624 دقیقه اول شد و مستقیما به فینال صعود کرد.
...
ابوالفضل جنتی و محراب آسایش خورشید در گروه دوم مقدماتی کایاک دونفره ۵۰۰ متر جوانان با رقبایی از سنگاپور، ازبکستان، کره و ویتنام رقابت کردند و در پایان با زمان ۱:۳۸.۲۹۱ دقیقه اول شدند و مستقیما به فینال صعود کردند.
...
الناز شفیعیان در گروه دوم مقدماتی کایاک یکنفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال دختران با رقبایی از ازبکستان، ویتنام، هند و فیلیپین رقابت کرد و در پایان با زمان ۱:۵۶.۸۵۲ دقیقه اول شد و مستقیما به فینال صعود کرد.
...
پارسا علیان و هورام قاسمی در گروه دوم مقدماتی کانوی دونفره ۵۰۰ متر جوانان با رقبایی از ازبکستان و تایلند رقابت کردند و در پایان با زمان ۱:۵۲.۵۴۹ دقیقه سوم شدند و به نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.
...
عباس حسینی و امیررضا برزگر در گروه دوم مقدماتی کایاک دونفره ۵۰۰ متر زر ۲۳ سال با رقبایی از قزاقستان، سنگاپور، هنگ‌کنگ و کره رقابت کردند و در پایان با زمان ۱:۳۳.۸۳۹ دقیقه اول شدند و مستقیما به فینال صعود کردند.
...

در ادامه رقابت‌ها قایقرانان در مواد نیمه‌نهایی مسابقه می‌دهند.

این مسابقات با رقابت نمایندگان کشورمان در تایلند در حال برگزاری است و تا 27 خرداد ادامه پیدا خواهد کرد.

در آغاز رقابت‌های آبهای آرام زیر ٢٣ سال و جوانان قهرمانی آسیا در تایلند قایقرانان ایران در دور مقدماتی 19 ماده با حریفان رو به رو شدند.