آبهای آرام زیر ٢٣ سال و جوانان قهرمانی آسیا| نتایج نمایندگان ایران در دور نیمه‌نهایی مشخص شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات آبهای آرام زیر ٢٣ سال و جوانان قهرمانی آسیا بعدازظهر امروز ٢۵ خرداد در پاتایا تایلند با برگزاری دور نیمه‌نهایی ادامه پیدا کرد.

 

تیم ایران با ١٨ ورزشکار و ۴ مربی در بخش پسران و دختران این رقابت‌ها حضور دارد.

...

محراب آسایش در مسابقه نیمه‌نهایی کایاک یکنفره 1000 متر جوانان با رقبایی از قزاقستان، سنگاپور، ویتنام، هند و تایلند رقابت کرد و در پایان با زمان 3:48.965 دقیقه اول شد و مستقیما به فینال صعود کرد

...

پارسا علیان در مسابقه نیمه‌نهایی کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر جوانان با رقبایی از قزاقستان، چین تایپه، ویتنام، هنگ کنگ و تایلند رقابت کرد و در پایان با زمان ۴:۲۵.۴۰۲ دقیقه چهارم شد و از دور مسابقات کنار رفت.

...

پارسا علیان و هورام قاسمی در مسابقه نیمه‌نهایی کانوی دونفره ۱۰۰۰ متر جوانان با رقبایی از کره و چین‌تایپه رقابت کرد و در پایان با زمان ۴:۰۴.۹۴۰ دقیقه دوم شد و به فینال راه یافت.

...

زراعت‌کار و امیرضا برزگر در مسابقه نیمه‌نهایی کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال با رقبایی از سنگاپور، تایلند، چین تایپه و کره رقابت کردند و در پایان با زمان ۳:۳۷.۷۵۳ دقیقه اول شدند و به فینال راه یافتند.

...

شایان حسینی در مسابقه نیمه‌نهایی کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال با رقبایی از قزاقستان، ویتنام و هنگ‌کنگ رقابت کرد و در پایان با زمان ۱:۵۷.۲۰۷ دقیقه اول شد و به فینال راه یافت.

...

هورام قاسمی در مسابقه نیمه‌نهایی کانوی یکنفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال با رقبایی از قزاقستان، اندونزی، کره، هنگ‌کنگ و ویتنام رقابت کرد و در پایان با زمان ۲:۰۵.۱۸۱ دقیقه چهارم شد و از راه‌یابی به فینال بازماند.

...

یزدان زراعت‌کار در مسابقه نیمه‌نهایی کایاک یکنفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال با رقبایی از ویتنام، هند، تایلند، فیلیپین و سنگاپور رقابت کرد و در پایان با زمان ۱:۴۴.۵۵۱ دقیقه اول شد و به فینال راه پیدا کرد.

...

پارسا علیان و هورام قاسمی در مسابقه نیمه‌نهایی کانوی دونفره ۵۰۰ متر جوانان با رقبایی از هند و چین‌تایپه رقابت کردند و در پایان با زمان ۲:۰۲.۴۴۲ دقیقه سوم شدند و از راه‌یابی به فینال بازماند.

...

ادامه این مسابقات فردا در پاتایا تایلند برگزار می‌شود.

در ادامه رقابت‌های آبهای آرام زیر ٢٣ سال و جوانان قهرمانی آسیا در تایلند قایقرانان ایران در دور نیمه نهایی با حریفان رو به رو شدند.