مردم باید در سطوح کلان اداره کشور حضور داشته باشند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام "مصطفی پورمحمدی" امروز (یکشنبه) در نشستی با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، تعاون و اصناف ایران اظهار داشت: امروز آمده‌ایم که شنونده باشیم و با شما گفتگوهای بیشتری داشته باشیم.
وی‌ با بیان این که برای حل مشکلات و پیشرفت عمومی کشور، نظرات همه را می‌خواهیم، بیان کرد: نمی‌خواهم ادعا کنم و وعده بدهم، امروز جامعه ادعاها و وعده‌ها را قبول ندارد.
پورمحمدی گفت: می‌توانم پیشینه‌ام را مبنای همکاری‌های آینده قرار دهم، اگر دولت بخواهد موفق باشد باید به دنبال مردم و بخش خصوصی حرکت کند.

این نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اساس برنامه‌های ما باید بر اساس ثبات باشد تا پیش بینی پذیر، قابل محاسبه و اندازه‌گیری باشیم؛ به این منظور باید سناریوهای قابل درک و عمل طراحی شود، ثبات یک اصل عمده در اقتصاد است و سعی می‌کنم به این اصل توجه جدی داشته باشم.

حجت الاسلام پورمحمدی بر لزوم اعتمادسازی تاکید کرد و اظهار داشت: در غیر این صورت همه نقشه‌های ما بی ثمر خواهد ماند.

این نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: اعتماد معجزه می‌کند و امروز ما به معجزه نیاز داریم، معجزه‌ای که با مردم باید شکل بگیرد و به این منظور باید صادقانه با مردم صحبت کنیم.

وی گفت: ادعا نمی‌کنیم برنامه‌هایمان کامل است حتی در آمریکا و انگلستان بحث‌ها و دعواهای اقتصادی وجود دارد، ما کمبود نظریه و کارشناس نداریم اما باید به یک نظر مشترک جمعی و اجماعی (توافق ضمنی قابل قبول از نظر کارشناسی) برسیم.
وی اظهار داشت: ما همه قبول داریم که بانک‌ها نباید بنگاهداری کنند و حتی می‌دانم که بانک‌هایی داریم که بنگاه‌های موفقی دارند، اما نمی‌شود سرمایه و منافع مردمی را به سمت بنگاه‌داری خاص هدایت کرد چون در این صورت اقتصاد رشد نمی‌کند

پورمحمدی تاکید کرد: معجزه اعتماد می‌تواند کشور را به پیش ببرد و هیچ راه دیگری به جز این نداریم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم باید در سطوح کلان و در حوزه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و دیگر بخش‌ها باید حضور داشته باشند.