در دیدار کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری با رئیس مجلس خبرگان رهبری چه گذشت؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در این دیدار رئیس مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی و تشکر از حضور نامزدهای ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و نگاه به آن به عنوان فرصتی بزرگ و ارزشمند برای خدمت به ملت و مملکت اسلامی گفت: از همت و انگیزه همه شما عزیزان که با تایید شورای محترم نگهبان آماده حضور در انتخابات برای کسب رضای الهی و خدمت به مردم هستید بسیار خرسند هستم و امیدوارم هر کسی مورد اقبال مردم قرار گرفت با صدق و راستی پای به میدان مسئولیت بگذارد و خداوند او را یاری دهد.

وی افزود: خداوند اگر صدق و راستی ما را ببیند ما را برابر دشمنان یاری می‌کند و با خار ساختن دشمن به ما عزت می‌بخشد لذا قوی‌تر کردن رابطه خود با خدا بسیار حائز اهمیت است.

موحدی کرمانی گفت: باید رهنمودها و توصیه‌های مقام معظم رهبری در رعایت اخلاق و حاکم بودن آن در رقابت‌های انتخاباتی پرهیز از بداخلاقی، بدگویی، تهمت زنی، لجن‌پراکنی و برخوردهای اهانت آمیز را نصب العین قرار دهید. در مناظرات باید مردم از شما متانت، وقار و سنگینی ببینند، الگوی رییس جمهور شهید آیت الله رئیسی در این زمینه بسیار راهگشا است؛ با رعایت اخلاق اسلامی، شخصیت و تسلط بر خودتان را حفظ کنید و در مواجهه با بد اخلاقی ها به سیره پیامبر و ائمه علیهم السلام تمسک جویید، این انتظاری است که مردم از شما دارند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری مسئولیت سنگینی چون ریاست جمهوری را بسیار مهم و سخت توصیف و به مانند هر مسئولیتی نیازمند شناخت و عمل به وظیفه و اخلاص دانست و تصریح کرد: با شناخت و عمل به مسئولیت، برنامه‌ریزی حکیمانه و اخلاص باید بین مردم بروید و با آنها چهره به چهره شوید زیرا از شما می‌خواهند با عهده‌دار شدن منصب ریاست جمهوری به مردم و محرومین خدمت کنید و شرایط زندگی عزتمندانه جوانان را بهبود بخشید و با اصلاح وضعیت به مبارزه با زمینه‌ها و مظاهر فساد بپردازید.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان نامزدهای انتخابات را به برنامه‌ریزی سنجیده و حساب شده، پرهیز از تندروی، دعوت از متخصصین، اولویت دادن به مشکلات اقتصادی کشور و کمر همت بستن برای حل آن، صمیمیت با مجلس و قوه قضائیه و تمامی ارکان و نهادهای موثر کشور و یاری طلبیدن آنها و اصلاح ناهنجاری‌های فرهنگی توصیه کرد.

در این دیدار همچنین کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیدگاه‌ها و نظرات خود را ارائه کردند.

همزمان با عید سعید قربان نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با آیت‌الله موحدی کرمانی رئیس مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کردند.