زیدوند: خصوصی سازی دو باشگاه یادگار شهید رئیسی بود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا زیدوند رئیس کمیته انضباطی و کمیته استیناف خانه بزرگ ورزش با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس در سالی که گذشت روز های پر فراز و نشیبی را سپری کرد و علیرغم تهمت ها و فشار هایی که برخی ها به این تیم زدند، پرسپولیس مظلومانه توانست از قهرمانی سال گذشته خود دفاع کند و قطعا این تیم با احترامی که  به سایر تیم ها می گذارم، سرتر از سطح آسیا عمل کرد.

زیدوند در ادامه افزود: نکته مهم این است که شهید رییسی راه خدمت در دولت خویش را به یادگار گذاشت که این مساله خصوصی سازی این دو تیم بود و با وجود مدیریت مالک جدید باشگاه این تیم توانست با آرامشی که بدست آورد، به قهرمانی برسد.

رئیس کمیته انضباطی و کمیته استیناف خانه بزرگ ورزش در ادامه خاطر نشان کرد: مالک باشگاه پرسپولیس با درایت مدیرعامل خود بفکر ساخت تیمی کهکشانی در حد و اندازه نام بزرگ پرسپولیس برای حضور مقتدرانه در جام نخبگان آسیا است. هواداران مطمئن باشند که او در تلاش است به تقویت سطح کلان تیم کمک کند و قطعا با شناختی که از این مجموعه دارم، تیم پرسپولیس به جایگاه اصلی خود که قهرمانی آسیاست، قطع به یقین خواهد رسید. برنامه های متنوعی برای این تیم خواهند داشت از جمله حضور و جذب بازیکن های سطح A آسیا و جهان که به امید خدا تمام این اتفاقات قابل انجام است.

وی افزود: حمایت همه جانبه هواداران و تقویت کادر مدیریتی، کادرفنی و بازیکنان با استعداد روزهای خوبی را برای خانواده بزرگ پرسپولیس رقم خواهد زد.

رئیس کمیته انضباطی و کمیته استیناف خانه بزرگ ورزش گفت: خصوصی سازی دو باشگاه یادگار شهید رییسی راه خدمت در دولت بود.