حق شناس: امیدوارم جایگاه اول رنکینگ جهانی پاراتکواندو به درخشش در پارالمپیک منتهی شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، حامد حق شناس نفر اول رنکینگ جهان پاراتکواندو در خصوص کسب این جایگاه عنوان کرد: الحمدالله در این مدت اخیر توانستم در اکثر رویدادهایی که شرکت کردم دست پر برگردم و حاصل آن به دست آمدن رنکینگ یک جهان بود. امیدوارم در پی آن بهترین نتیجه را در پارالمپیک پاریس بگیرم و جواب زحمات کسانی که برایم تلاش کردند را به بهترین نحو ممکن بدهم.

حق شناس افزود: مطمئنا اگر اتفاقاتی که باعث صادر نشدن روادید کشور مکزیک و از دست دادن مسابقات قهرمانی جهان پیش نمی آمد، اکثر پاراتکواندوکاران ملی پوش می توانستند بین 3 بازیکن برتر جهان باشند و من نیز زودتر از الان این مهم را رقم می زدم. با این حال خدا را شاکرم که توانستم نفر اول جهان شوم.

قهرمان بازی های آسیایی هانگژو و دارنده طلای آسیا در خصوص رقابت های پارالمپیک پاریس اظهار کرد: این موهبت الهی به من بود که توانستم در اکثر رویدادها موفق ظاهر شوم و سهمیه پارالمپیک را تصاحب کنم. اما پارالمپیک واقعا میدان بزرگ تری نسبت به همه رویدادها است و شرایط خاص خود را دارد. تمام تلاش من بر این است تا بهترین عملکرد را داشته باشم و امیدوارم دعای مردم و همچنین خانواده تکواندو بدرقه راه من و سایر پارالمپین ها باشد.

پارالمپین ایران در پایان در خصوص شرایط تمرینی تیم ملی اظهار کرد: 70 روز تا پارالمپیک پاریس داریم و به همین منظور تمرینات سخت و پرفشاری را پشت سرگذاشتیم اما می خواهیم به نتیجه و هدفی که داریم برسیم. خدا را شکر در وضعیت جسمانی خوبی هستم و امیدوارم بهترین اتفاقات بیافتد و همه کاروان ایران بهترین نتیجه ممکن را بگیرند.

 

نفر اول رنکینگ جهان پاراتکواندو گفت: امیدوارم رسیدن به رتبه نخست رنکینگ جهان در سنگین وزن به درخشش در بازی های المپیک پاریس منتهی شود.