اولین مرکز بیزینس مستری در ایران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیزینس مستری از خدماتی است که منجر به بهبود وضعیت کسب و کار و افزایش درآمد آن می‌شود. صاحبان کسب و کارهای کوچک تا بزرگ با علم بیزینس مستری میتوانند در رهبری و مدیریت تیم خود تسلط کافی پیدا کنند و درآمد سالیانه خود را چند برابر افزایش داده و آن را تثبیت نمایند. برای بهره‌مندی از این مزایا میتوان در دوره‌های بیزینس مستری شرکت کرده و اصول بیزینس مستری را آموخت. اما از آنجایی که بیشتر صاحبان کسب و کار زمان کافی برای این کار را ندارند، ترجیح می‌دهند از بیزینس مسترهای حرفه‌ای کمک بگیرند. ایران بیزینس مستر به عنوان اولین مرکز بیزینس مستری در ایران، آماده ارائه خدمات به صاحبان کسب و کارهای مختلف است و آنها را در این امر به خوبی یاری می‌نماید.  

بیزینس مستری چیست؟

بیزینس مستری علمی است که توسط شخصی ماهر تحت عنوان بیزینس مستر ارائه می‌شود. بیزینس مسترها اشخاص با تجربه و دارای مهارت در زمینه مدیریت و رهبری تیم هستند و نقش مهمی را در راستای توسعه و موفقیت تجارت ایفا می‌کنند. بیزینس مسترها وظایف سنگینی از جمله برنامه‌ریزی‌های استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، تحقیقات بازار، تحلیل داده‌ها و برندینگ را بر عهده دارند. همچنین این افراد از توانایی تجزیه و تحلیل کسب و کار، مدیریت زمان و دانش عمیق در زمینه تجارت برخوردار هستند و به عنوان مشاور برای کمک به رشد و توسعه کسب و کار در کنار صاحب بیزینس قرار می‌گیرند.

مزایای بیزینس مستری

وجود یک بیزینس مستر حرفه‌ای در کسب و کار با مزایای زیادی همراه است. از جمله:

  • بیزینس مسترها از دانش ذهنی و تجربه فردی زیادی برخوردار هستند و قادر به رفع بسیاری از مشکلات موجود در کسب و کار در کمترین زمان ممکن می‌باشند.
  • بیزینس مسترها میتوانند موجب افزایش تسلط مدیر کسب و کار شوند و به چابکی بیشتر و قدم برداشتن با اطمینان خاطر بیشتر کمک نمایند.
  • بیزینس مسترها تبحر بالایی در مدیریت زمان دارند. این افراد از تکنیک‌های مدیریت زمان استفاده کرده و آنها را به مدیر و اعضای تیم منتقل می‌کنند.
  • با بیزینس مستری میتوان از برنامه‌ریزی‌های استراتژیک یا راهبردی جهت بهبود وضعیت کسب و کار استفاده کرد. برنامه‌ریزی استراتژیک روشی سازمان‌یافته و سیستماتیک برای دستیابی به اهداف مشخص است و مسیر رسیدن به موفقیت را جهت‌دار و شفاف می‌کند.
  • بیزینس مسترها از روابط بسیار قوی برخوردار هستند و از این طریق به افزایش بهره‌وری تیم و بهبود روحیه تیم کمک می‌کنند.

چگونه بهترین بیزینس مستر را پیدا کنیم؟

از آنجایی که بیزینس مسترها نقش کلیدی در موفقیت کسب و کار دارند، باید در انتخاب آنها دقت و توجه زیادی شود. برای پیدا کردن بهترین بیزینس مستر باید به سراغ مراکز معتبر در این زمینه رفته تا بتوان یک بیزینس مستر حرفه‌ای را برای بهبود وضعیت کسب و کار خود انتخاب کرد. ایران بیزینس مستر به عنوان اولین مرکز بیزینس مستری در ایران، آماده ارائه خدمات به صاحبان کسب و کارهای مختلف است.

ایران بیزینس مستر، اولین مرکز بیزینس مستری در ایران

مجموعه ایران بیزینس مستر به عنوان اولین مرکز بیزینس مستری در ایران فعالیت خود را از چند سال پیش آغاز کرده است. بنیان‌گذاران این مجموعه آقایان میلاد فلاح و حامد خلیلی هستند که از چندین سال سابقه در زمینه مشاوره و کوچینگ برخوردار می‌باشند. بنیان‌گذاران مجموعه ایران بیزینس مستر، بیزینس مستری بیش از صدها برند موفق را در کارنامه خود دارند و مدرس بیش از هزاران دانشجو به صورت حضوری و غیر حضوری می‌باشند. تمام این موارد باعث شده تا این مرکز در حال حاضر به عنوان تخصصی‌ترین مرکز بیزینس مستری در ایران شناخته شود. این مرکز دوره‌های مختلفی از جمله دوره جامع بیزینس مستری را نیز برگزار کرده و بیزینس مستری را با آخرین متد آموزشی MIT آمریکا ارائه می‌دهد.

جمع بندی

اگر به فکر بهبود مدیریت و رهبری تیم خود هستید و قصد دارید درآمد سالیانه خود را افزایش داده و آن را تثبیت نمایید، خدمات بیزینس مستری را در اولویت قرار دهید. بیزینس مستری شامل مباحث مختلفی از جمله برنامه‌ریزی استراتژیک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت زمان، برندینگ و تحلیل داده‌ها است که منجر به توسعه و موفقیت کسب و کار می‌شود. با کمک یک بیزینس مستر حرفه‌ای میتوانید در کنار افزایش درآمد به افزایش قدرت ایده‌پردازی، افزایش تمرکز، شفافیت اهداف، مدیریت زمان و غیره برسید و وضعیت کسب و کار خود را متحول نمایید. برای بهره‌مندی از این مزایا میتوانید با اولین مرکز بیزینس مستری در ایران، یعنی مجموعه ایران بیزینس مستر تماس حاصل فرمایید.

بیزینس مستری از خدماتی است که منجر به بهبود وضعیت کسب و کار و افزایش درآمد آن می‌شود. صاحبان کسب و کارهای کوچک تا بزرگ با علم بیزینس مستری میتوانند در رهبری و مدیریت تیم خود تسلط کافی پیدا کنند