جام حذفی فوتبال| قهرمانی سپاهان با درخشش آقای گل؛ مورایس بالاخره جام گرفت!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال مس و سپاهان در چارچوب دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران در فصل بیست‌وسوم، از ساعت 17:45 عصر امروز (پنج‌شنبه - 31 خردادماه) در ورزشگاه آزادی تهران و در شرایطی که حمایت هواداران خود را داشتند، به مصاف یک‌دیگر رفتند.

سپاهانی‌ها و مسی‌ها با کنار زدن رقبای مختلف به این بازی پای گذاشتند. مس برای رسیدن به فینال به‌ترتیب از سد استقلال، پیکان، تراکتور و آلومینیوم اگذشت و اصفهانی‌ها هم برای فتح آخرین جام باقی مانده به‌ترتیب شمس‌آذر، استقلال ملاثانی، ملوان و گل‌گهر را پشت سر گذاشتند.

به دلیل اختصاص یافتن سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان نخبگان آسیا به برنده بازی فینال و قهرمان جام حذفی، این بازی اهمیت ویژه‌تری هم داشت. ضمن آن که آخرین بازی رودرروی شاگردان محرم نویدکیا و ژوزه مورایس با تساوی یک بر یک خاتمه یافته و در بازی رفت هم سپاهان با نتیجه کوبنده 4 بر یک به پیروزی دست یافت.

سپاهان در نیمه اول بازی بهتری را از خود نشان داد و توسط شهریار مغانلو ۲ بار به گل رسید. در این نیمه VAR در تعیین پنالتی سپاهان نقش به‌سزایی داشت.

در نیمه دوم مسی‌ها به آب و آتش زدند تا نتیجه را برگردانند اما نیما میرزازاد در دروازه سپاهان خوش درخشید. سپاهانی‌ها هم موقعیت‌های زیادی ساختند اما با بی‌دقتی و درخشش حامد لک از دست دادند.

بدین ترتیب بازی با پیروزی ۲ بر صفر سپاهان در ۹۰ دقیقه قانونی به پایان رسید و تیم اصفهانی به قهرمانی جام حذفی ایران دست یافت.

مس صفر
گل: -

سپاهان ۲
گل: شهریار مغانلو ۸ و ۲۳

دیدار تیم‌های فوتبال مس و سپاهان در فینال جام حذفی فوتبال با برتری و قهرمانی تیم سپاهان خاتمه یافت.