کلاس خصوصی زبان اسپانیایی: روش هایی نوین برای یادگیری سریع و کاربردی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گستردگی زبان اسپانیایی یکی از مهم ترین دلایلی است که اهمیت یادگیری آن را بیشتر می کند.این زبان زبان مادری کشور اسپانیا به حساب میاید و علاوه بر آن از فیلیپین در قاره آسیا گرفته تا قاره آفریقا و کشور های منطقه آمریکا مرکزی و جنوبی مورد استفاده قرار میگیرد. افرادی که به زبان اسپانیایی صحبت میکنند بیشترین تعداد را بعد از افرادی که به زبان چینی و انگلیسی صحبت می کنند، دارند.

همچنین این زبان بعد از زبان انگلیسی از لحاظ بین المللی رتبه دوم را به خود اختصاص داده است و در سازمان ملل و بیشتر سازمان های جهانی به عنوان زبان دوم به رسمیت شناخته شده است.

زبان اسپانیایی به غیر از زبان انگلیسی تنها زبان خارجی است که در کشور ما دارای شبکه تلویزیونی می باشد. علاوه بر این با توجه به ارتباطات سیاسی، تجاری، بازرگانی، فرهنگی و...  که بین ایران و بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین برقرار است.  پتانسیل خوبی برای شروع کسب و کار ایجاد شده است. با در نظر گرفتن ادبیافت و فرهنگ غنی و دیگر موارد می توان به اهمیت این زبان و یادگیری آن پی برد.

چرا باید زبان اسپانیایی یاد بگیریم؟

همانطور که گفتیم زبان اسپانیایی یکی پر استفاده ترین زبان های دنیا به حساب می آید و در کشور های زیادی مورد استفاده قرار میگیرد که به شرح زیر است:

کشور

زبان اسپانیایی

جمعیت (تخمینی)

اسپانیا

بله

50 میلیون

مکزیک

بله

130 میلیون

کلمبیا

بله

50 میلیون

آرژانتین

بله

45 میلیون

پرو

بله

33 میلیون

ونزوئلا

بله

28 میلیون

چیلی

بله

19 میلیون

اکوادور

بله

17 میلیون

گواتمالا

بله

17 میلیون

کوبا

بله

11 میلیون

بولیوی

بله

11 میلیون

هندوراس

بله

10 میلیون

پاناما

بله

4 میلیون

پاراگوئه

بله

7 میلیون

اوروگوئه

بله

3.5 میلیون

نیکاراگوئه

بله

6 میلیون

سلوادور

بله

6 میلیون

کوستاریکا

بله

5 میلیون

گینه استوایی

بله

1.5 میلیون

دومینیکن جمهوری

بله

11 میلیون

بلیز

بله

0.4 میلیون

غنا

بله

30 میلیون

پرتوریکو

بله

3.5 میلیون

اسپانیای سرزمین‌های خارج از دریاها

بله

7 میلیون

سالوادور

بله

6 میلیون

گینه استوایی

بله

1.5 میلیون

 

از دیگر دلایل یادگیری زبان اسپانیایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • همانطور که یش تر هم گفتیم این زبان یکی از پر استفاده ترین زبان های دنیا به حساب می آید و  در 20 کشور دنیا به عنوان زبان رسمی به حساب می آید.
  • در ایالات متحده آمریکا این زبان اهمیت زیادی دارد.
  • در بسیاری از سازمان ‌ها و شرکت ‌های بانفوذ بلد بودن این زبان در استخدام اهمیت بالایی دارد.
  • موسسات و آموزشگاه ها و اموزش های موجود در اینترنت که این زبان را آموزش می دهند نسبت به سایر زبان ها بیشتر است.
  • می توانید با یادگیری این زبان به دنیای جدیدی از موسیقی وارد شوید.
  • می توانید با یادگیری این زبان با ادبیات جهانی آشنا شوید
  • فرهنگ مردم اسپانیایی ‌زبان را یادبگیرید.
  • یادگیری این زبان به تقویت و افزایش حافظه می تواند کمک کند.
  • هنگام سفر و به کشور های اسپانیایی زبان به راحتی می توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید.
  • می توانید به کمک این زبان مهاجرت کنید و زندگی جدیدی آغاز کنید.
  • می ‌توانید در اسپانیا یا آمریکای لاتین در دانشگاه های معتبر تحصیل کنید.
  • می توانید در موقعیت های شغلی زیادی اسخدام شوید و شروع به کار کنید.

چگونه زبان اسپانیایی را یاد بگیریم؟

دنیای زبان از آن دسته موسسات و آموزشگاهایی است که سال ها در زمینه آموزش زبان خارجی فعالیت میکند و تجربه ای بیش از 23 سال در این زمینه دارد. یکی از زبان هایی که در این موسسه در حال تدریس می باشد زبان اسپانیایی است. دنیای زبان به کمک مدرس خصوصی زبان اسپانیایی و اساتید حرفه ‌ای و تحصیل ‌کرده، به آموزش این زبان به زبان آموزان عزیز می پردازد. زبان آموزان می توانند بعد به پایان رساندن این دوره در آزمون ها و امتحانات مرتبط شرکت کنند و بتوانند با نمره ای مناسب قبول شوند.

یادگیری خصوص زبان اسپانیایی چه مزایایی دارد؟

تدریس خصوصی زبان اسپانیایی در مقایسه با کلاس های عمومی ویژگی های متعدد زیادی دارد. به عنوان مثال کلاس های عمومی از تعداد زبان آموزان زیاد و تایم محدودی تشکیل می شود که استاد مجبور است این تایم را بین دانش آموزان تقسیم کند در این صورت برای هر فرد آنچنان تایم زیادی نمیرسد اما در کلاس های خصوصی اگر تایم کلاس یک ساعت هم باشد آن یک ساعت به یک زبان آموز اختصاص میابد که می تواند روزی روند آموزش تاثیر مثبت زیادی بگذارد.

یکی از مزایای برجسته موسسه دنیای زبان، فراهم کردن امکان انتخاب مکان، زمان و استاد برای زبان ‌آموزان است. شما می‌توانید بسته به شرایط خود، کلاس‌ ها را به صورت حضوری در مکانی که برای شما مناسب است (مانند خانه یا محل کار) یا به صورت آنلاین برگزار کنید. همچنین، اگر شاغل هستید یا محدودیت زمانی دارید، می‌ توانید حتی در روزهای جمعه کلاس ‌ها را برگزار کنید. یکی دیگر از ویژگی ‌های متمایز دنیای زبان، امکان انتخاب استاد است؛ اگر خانم هستید و ترجیح می ‌دهید در منزل شروع  به یادگیری این زبان کنید ، می ‌توانید از اساتید خانم برای راحتی بیشتر استفاده کنید.

هزینه کلاس خصوصی زبان اسپانیایی چه قدر است؟

همانطور که اطلاع دارید کلاس های خصوصی در مقایسه با کلاس های عمومی نسبتا هزینه زیادی را به همراه دارند. اما دنیای زبان این امکان را برای زبان آموزان خود فراهم کرده است که هزینه کلاس را تا زمان پایان دوره به صورت اقساطی پرداخت کنند.برای اطلاع از قیمت و شرایط کلاس های می توانید با تیم پشتیبانی دنیای زبان در ارتباط باشید.

همچنین شما می توانید اگر تا سه جلسه از استاد یا کلاس خود راضی نبودید آن را تغییر دهید و اگر باز هم رضایت شما جلب نشد، موسسه موظف است هزینه پرداخت شده از طرف شما را بازگرداند. پس می توانید به سطح و کیفیت کلاس ها اطمینان کنید. و یادگیری را شروع کنید.

نتیجه گیری

زبان اسپانیایی از آن دسته زبان های پرکاربردی است که یادگیری آن می تواند بسیار مفید واقع شود و تاثیر مثبت زیادی روی زندگی شما بگذارد. اگر شما هم علاقه مند به یادگیری این زبان هستید پس با دنیای زبان شروع کنید. دنیای زبان کلاس ها را با توجه به شرایط شما برگزار میکند یعنی هم می توانید کلاس را در منزل خودتان یا در هر مکانی که خواستید یا حتی به صورت آنلاین برگزار کنید. اگر هم که خانم هستید می توانید کلاس ها را با مدرس خانم پیش ببرید. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا شروع کنید.

گستردگی زبان اسپانیایی یکی از مهم ترین دلایلی است که اهمیت یادگیری آن را بیشتر می کند.