شرکت در انتخابات تجدید میثاق با امامین انقلاب است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه یکی از جلوه‌های حضور مردم در صحنه انقلاب و حضور در پای صندوق‌های رأی است، گفت: شرکت در انتخابات هم پشتوانه انقلاب اسلامی و هم عمل به وصیت شهدا و قرار گرفتن در مسیر آنان و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام و مقام معظم رهبری است. 

وی افزود: شرکت در انتخابات هم رأی به نظام اسلامی و یک مشت بر دهان دشمنان است.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به اینکه حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری مهم‌ترین اولویت انتخابات در نظام مردم سالاری دینی است، تاکید کرد: مشارکت بالا موجب اقتدار ملی شده و مقبولیت نظام را تقویت می‌کند، ثبات سیاسی و امنیتی کشور را ارتقا بخشیده و تهدیدات را دفع می‌کند.

وی ادامه داد: از طرفی همانطور که حفظ جان، مال، ناموس، دین و کشور واجب است و باید اینها را حفظ کنیم، رأی دادن نیز که مقدمه حفظ این موارد است واجب است.

حسینی‌نسب با اشاره به اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی بارز‌ترین مظهر حضور مردمی و پشتوانه‌ای برای انقلاب و کشور است و دشمن هم از معجزه حضور مردم واهمه دارد، افزود: انتخابات و دخالت در سرنوشت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و لذا هم حق و هم تکلیف است.

وی اظهار داشت: بر اساس فتوای مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات نظام جمهوری اسلامی برای افراد واجد شرایط، یک وظیفه شرعی، اسلامی و الهی است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی با همراهی مردم و با حضور مردم انقلابی در صحنه مبارزات پیروز شد، گفت: تداوم انقلاب اسلامی بخاطر حضور با بصیرت مردم بوده و خواهد بود.