انتخابات یکی از افتخارات نظام است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌السلام والمسلمین کاظم سپاسی آشتیانی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در خصوص اهمیت حضور مردم در انتخابات و شاخصه رئیس جمهور تراز انقلابی گفت: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران مسئله انتخابات و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت به وسیله مردم است، لذا مردم باید بیشتر توجه کنند و از دشمنان غافل نباشد، زیرا دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه به دنبال نا آرامی در بحث انتخابات کشور تلاش می‌کند.

وی بیان کرد: دشمنان ملت ایران می‌خواهند در هر انتخاباتی نقش مردم را کمرنگ کنند و به مردم بفهمانند که شما هیچ نقشی در تعیین نامزدها ندارید، چون دشمن می‌داند که حضور بالا و حداکثری مردم در انتخابات باعث اقتدار این کشور، نظام، اسلام و مردم می‌شود.  

رئیس حوزه علمیه اراک در خصوص صلاحیت و اصلح بودن رئیس جمهور عنوان کرد: رئیس جمهور تراز جمهوری اسلامی ایران و تراز جایگاه ملت ایران در این رابطه شاخص‌های مهمی دارند، اولاً شاخص‌هایی که اسلام مشخص کرده است شاخص بندگی خدا و صلاحیت است، لذا کسی که واقعاً عبد خدا باشد و از طرفی شایستگی این مسئولیت مهم را داشته باشد می‌تواند منتخب مردم ایران باشد.

سپاسی آشتیانی افزود: مردم باید بین این ۶ نفری کاندیدی که تایید شدند از طرف شورای نگهبان کسی را انتخاب کنیم که سقف صلاحیت‌ها را نسبت به دیگران داره و صلاحیتش بیشتر هست، لذا طبیعتاً کسی که عبودیتش بندگی اطاعتش نسبت به خدای متعال به مقدسات بیشتر است و صلاحیت بیشتری برای اداره کار کشور را دارد آن شخص مقدم است.

وی تصریح کرد: سیدالشهدای خدمت ابراهیم رئیسی تلاش، جدیت، مدیریت و مردم داریشان در ذهن همه مردم هست، شاخص برای انتخاب رئیس جمهور اصلح را باید شهید رئیسی قرار بدهیم، لذا ارتباط با دنیا، ارتباط موثر و سازنده است و ارتباط همراه با عزت افتخارآفرین و عزت‌آفرین برای کشور را ما باید معیار قرار بدیم و به رئیس جمهوری که این شاخصه‌ها را دارد در آینده رای بدهیم.

امام جمعه موقت اراک گفت: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران مسئله انتخابات و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت به وسیله مردم است.