حضور در انتخابات ادامه راه شهید رئیسی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «عصر همدان» گفت: مردم ایران اسلامی همواره نشان دادند با حضور خود در انتخابات دشمنان را ناامید و راه شهیدان را ادامه می‌دهند.

وی اظهار داشت: دشمنان با تبلیغات زیاد و با سیاه نمایی و دروغ و شایع سازی سعی در نامیدی مردم‌دارند ولی مردم به یاری خدا در روز جمعه بار دیگر حماسه خلق می‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و وظیفه ملی هر ایرانی است که دوستدار پیشرفت و سربلندی کشور است ولی دشمنان این سربلندی را نمی‌خواهند که در این زمینه باید هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: تأکیدات مقام معظم رهبری بر دو اصل مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است و عمل به این تأکیدات درواقع ادامه دادن راه شهید جمهور شهید آیت‌الله رئیسی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی گفت: شهیدان ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و همه سعی و تلاش ما باید در راستای عمل به وصایای این عزیزان باشد تا ایرانی قوی و پیشرفته را ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: درراه پیشرفت ایران اسلامی همواره باید مراقب نقشه‌های دشمنان باشیم چون آن‌ها از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به وحدت و انسجام ملی استفاده می‌کنند و در انتخابات روز جمعه نیز باید با مشارکت حداکثری بار دیگر دشمنان را ناامید کنیم.

امام‌جمعه نهاوند افزود: با مشارکت حداکثری راه شهیدان گران‌قدری چون شهیدان رجایی و رئیسی تداوم پیدا می‌کند و این وظیفه ما است که با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح این راه را ادامه دهیم.

وی عنوان کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی روز جمعه بار دیگر پایبندی خود به ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا را با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی نشان می‌دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی گفت: شرکت در انتخابات حمایت از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و تجدیدعهد و میثاق با امامین انقلاب است و انشا الله ملت ایران اسلامی در روز جمعه حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند بر مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح که ادامه دادن راه شهید جمهور آیت‌الله رئیسی است تأکید کرد.