ترافیک سنگین در محورهای هراز و آزادراه چالوس/ محور فیروزکوه مسدود است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسن مؤمنی، رئیس پلیس راه راهور فراجا درباره آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر محور فیروزکوه و سوادکوه مسدود است و بار ترافیکی این محور به هراز منتقل شده است.

وی با اشاره به تلاش نیروهای راهدای برای بازگشایی محور فیروزکوه، افزود: ترافیک سنگین شب گذشته در محور هراز باعث شد محدودی تردد داشته باشیم، اما وسایل نقلیه سوخت رسان و کالاهای فاسدشدنی، اجازه تردد دارند که همین موضوع باعث سنگین شدن ترافیک در این محور شده است.

رئیس پلیس راه راهور فراجا ادامه داد: با توجه به هشدار قرمز هواشناسی در استان‌های اردبیل و گیلان، همکاران ما در آماده باش هستند و احتمال دارد که برخی محورها در این دو استان، مسدود شوند.

وی افزود: به هموطنان توصیه می‌کنیم، موقع مناسبی برای سفر به استان‌های شمالی نیست و اگر کار ضروری دارند، آمادگی یک ترافیک سنگین را داشته باشند.

سردار مؤمنی گفت: در محور رشت به قزوین و جاده چالوس، مشکل خاصی به لحاظ تردد وجود ندارد.

ترافیک سنگین در آزادراه کرج - تهران از کرج

علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج - تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین، از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران نیز نیمه سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر و از این نقطه تا کرج، نیمه سنگین است.

وی افزود: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، سنگین و عکس آن نیمه سنگین است.

زندی فر گفت: آمد و شد در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

محور فیروزکوه مسدود است

محور فیروزکوه مسیر (رفت و برگشت) به دلیل سیلاب و گل ولای به سطح محور تا اطلاع بعدی مسدود است.

همچنین، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده دزدبند و محور هراز مسیر (رفت و برگشت) حدفاصل لاسم تا وانا و محدوده کلرد سنگین گزارش شده است.

تردد در آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران و آزادراه تهران – شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

 

 

رئیس پلیس راه راهور فراجا، از ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.