مسابقات «قوی‌ترین سرباز» برگزار می‌شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با مذاکرات انجام شده میان کمیته قوی‌ترین مردان ایران و وزارت دفاع رقابت‌های قوی‌ترین سرباز برگزار خواهد شد..

محمود قراچورلو، رئیس کمیته قوی‌ترین مردان ایران در خصوص این برنامه، اظهار داشت: این مسابقات فرصت می‌دهد که کوچک‌ترها و جوانان، مورد تشویق بزرگ‌ترها قرار بگیرند. برنامه ما این است که قبل از مسابقات شهریورماه و در هفته دفاع مقدس این مسابقه را برگزار کنیم. در تلاش هستیم تا این طرح عملی شود و قوی‌ترین سرباز ایران، اسطوره اخلاق نیز باشد. به دنبال گسترش اخلاق و منش پهلوانی هستیم تا بتوانیم به قهرمانان خودمان با سجایای اخلاقی که دارند، تکیه کنیم نه لزوما قدرت زیاد.

امیر جمشید فولادی، رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح نیز با حمایت از این رقابت و این طرح، عنوان کرد: طرح بسیار خوبی است و در آینده می‌تواند ابعاد بین المللی نیز داشته باشد. کافی است که در برگزاری اولین رقابت در کشور موفق باشیم و رقابت خوب و زیبایی را تجربه کنیم تا با دعوت از نیروهای نظامی کشورهای دیگر نیز بتوانیم به عرصه بین المللی پا بگذاریم و ابعاد تازه‌ای را شکل دهیم.

در اولین جلسه برنامه‌ریزی این رقابت، محمود قراچورلو، رئیس کمیته قوی‌ترین مردان، امیرجمشید فولادی، رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح، محراب فاطمی، قهرمان نام‌آور مردان آهنین، سرهنگ حق‌شناس، مدیرکل ورزش و آمادگی جسمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و علی حبیب‌الهی حضور داشتند.

با اعلام رئیس کمیته قوی‌ترین مردان و با هماهنگی‌های انجام شده در وزارت دفاع، رقابت‌های قوی‌ترین سرباز برگزار خواهد شد.