افزایش بنزین فشار سنگینی به مردم وارد می‌کند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا نظری در گفتگو اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ با اشاره به اینکه تیم اقتصادی که کنار پزشکیان هستند اعتقادی به پرداخت یارانه ندارند گفت: تیم اقتصادی پزشکیان استمرار دولت روحانی است لذا همان تیم هستند و آن تیم هم در گذشته نشان دادند که عملاً اعتقادی بر حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه ندارند، همانطور که در گذشته هم اذعان داشته‌اند که شب پرداخت یارانه‌ها شب عزای دولت هست.

وی بیان کرد: اگر اعتقادی بر دادن یارانه به محرومین و مستضعفین جامعه نداشته باشند عملاً کشور را با بحرانی از مشکلات روبه رو خواهد کرد و می‌توانند همان تکرار صبح جمعه آبان 98 را تکرار کنند که با تمسخر مردم را به بازی گرفته بودند.

نماینده سابق مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش ۲۵ هزار تومانی قیمت توسط پزشکیان و تورمی که این تصمیم به همراه دارد عنوان کرد: قیمت بنزین باید اصلاح شود اما اینکه بدون برنامه بخواهیم یک جهش افزایش قیمت چند برابری را در دستور کار قرار دهد این مسئله اصلاً قابل درک نیست، لذا اقدام به این موضوع عملاً ایجاد بحران در کشور و فشار سنگینی به اقشار جامعه محرومین و مستضعفین خواهد آمد.

نظری  در خصوص اهانت پزشکیان به سردار دلها شهید سلیمانی تصریح کرد: تیم پزشکیان رهرو دولت لیبرال روحانی هست لذا با حمله به جبهه مقاومت و مدافعان حرم می‌خواهند ارتباط یک‌طرف را در روابط دیپلماتیک گسترش دهند لذا سردار دلها شهید قاسم سلیمانی و هزاران شهید راه مقاومت را می‌خواهند بی‌اهمیت و مانع مذاکرات جلوه دهند، حتی در زمان دولت روحانی اذعان شد که گفتند زمانی که ما می‌خواستیم کار را پیش ببریم بعضی‌ها بر روی موشک‌ها مرگ بر اسرائیل می‌نوشتند و عملاً ارتباط با خارج را قطع می‌کردند.

وی اظهار کرد: وقتی این انفعال در دولت لیبرال روحانی وجود دارد حتماً در دولت مسعود پزشکیان هم با همین تفکر پیش خواهند رفت، چرا انقدر خودفروخته شده‌اید به چه میزان ریاست می‌خواهید مملکت خود را بیچاره جلوه دهید مردم می‌بینند و تاریخ مشاهده خواهد کرد و لعن نسل‌های آینده راهی قبرهای خاموشتان خواهد شد.

نماینده سابق مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در خصوص اهانت به بیش از ۱۰ میلیون نفر از مردم و تشبیه آنها به طالبان گفت: اساساً نظر این چنین افراد کوردل برای مردم جامعه اهمیتی نخواهد داشت و به شدت محکوم می‌کنیم، لذا به جای خطبه خوانی از نهج‌البلاغه من توصیه می‌کنم  حلال و حرامی، حق الناس، اخلاق مداری و بسیاری از خطبه‌های که در نهج‌البلاغه بحث شده است را رجوع کنند تا بهتر این موضوعات را نقل کنند.

نظری عنوان کرد: الگوی توجه به خانواده از نظرشان به چه معناست وقتی دوست شفیق‌شان شخصی بنام نجفی با اسلحه همسر خود را به بدترین شکل به قتل می‌رساند و به مقتول انگ ناشایستی مورد خطاب می‌کنند، شما که دم از دختران آزاد و زنان جامعه می‌زنید چگونه بی‌تفاوت در حمایت از نجفی شمشیر تیز کرده‌اید، این شگرد اصلاحات است که در هر دوره تکرار می‌شود.

نماینده سابق مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایده افزایش قیمت بنزین توسط تیم اقتصادی پزشکیان گفت: افزایش قیمت بنزین فشار سنگینی به اقشار مختلف جامعه خصوصا محرومین و مستضعفین می‌زند.