محدودیت مالی و مخالفت مدیران؛ موانع اصلی بازگشت جداشده‌ها به پرسپولیس!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی‌رضا بیرانوند؛ 3 بازیکن مهم و از تأثیرگذارترین اضلاع قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در بیست‌وسومین فصل لیگ برتر فوتبال کشورمان بودند که با پایان لیگ، به شکل رسمی درخواست جدایی داده و یا با پایان قراردادشان، بازیکن آزاد شدند و به مذاکره با دیگر باشگاه‌ها پرداختند.

این 3 نفر اکنون به هدف اول و آخر و خریدهای بالقوه باشگاه تراکتور تبریز تبدیل شده‌اند که پس از توافقات ضمنی مالی، اکنون فقط عقد رسمی قرارداد و چند عکس یادگاری در دفتر محمدرضا زنوزی برای قطعی شدن جدایی‌شان از سرخ‌پوشان قهرمان تهران و اقامت در تبریز باقی مانده اما گویا این بازیکنان هم‌چنان در ترک پرسپولیس مردد هستند.

ترابی و اسماعیلی‌فر که جدایی‌شان از پرسپولیس پیچیدگی‌های ماجرای بیرانوند را نداشت، با وجود توافق با تراکتور پالس‌های بازگشت به پرسپولیس را به مدیران ارسال کرده‌اند اما محدودیت مالی باشگاه و هم‌چنین سقف نهایتاً 20 میلیارد تومانی برای جذب بازیکنان، به مانع جدی تداوم حضور دانیال و مهدی در جمع شاگردان گاریدو تبدیل شده‌است.

بیرو هم که سریال جدایی‌اش از پرسپولیس را این فصل هم روی پرده برد، با وجود افشاگری علیه مدیران و فسخ قرارداد به علت بدهی 2 میلیاردی باشگاه و هم‌چنین توافق مالی بسیار گزاف با تراکتور، باز هم به مدیران باشگاه درخواست بازگشت را داده که رقم درخواستی وی خیلی بالا بوده و هم‌چنین مدیران پرسپولیس اعلام کرده‌اند مایل به توافق با او نیستند.

رفتارهای عجیب علی‌رضا بیرانوند که مع‌الاسف دروازه‌بان شماره یک تیم ملی هم هست، باعث آن شده که همه اعضای هیأت‌مدیره و تصمیم‌گیران باشگاه پرسپولیس اصلاً مایل به توافق و حتی گفت‌وگو با وی نباشند؛ چرا که این تیپ حرکات از سوی بیرو تکراری شده و دست او برای همه رو شده و همه می‌دانند رودررو کردن هوادار و باشگاه، به سود کسی جز بازیکن نیست.

به‌نظر می‌رسد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و مخالفت اعضای هیأت‌مدیره به مهم‌ترین دلایل عدم بازگشت بازیکنان جداشده تبدیل شده‌اند.