تور جهانی تنیس جوانان| پارسا اشجاری قهرمان شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دومین هفته رقابت های تور جهانی کمتر از ۱۸ سال ، با قهرمانی پارسا اشجاری و نایب قهرمانی کیمیا ثاقب تهرانی در بخش دختران به پایان رسید .

در دیدار پایانی این مسابقات پارسا اشجاری توانست با برتری ۲ بر یک‌ مقابل اوکتای از ترکیه عنوان قهرمانی هفته دوم را به نام‌ خود ثبت کند و نماینده ترکیه در جایگاه دوم بایستد .

در پایان دیدارهای بخش انفرادی پسران امره آنلامیس از ترکیه و  بردیا دانشفر از ایران مشترکا سوم شدند.

همچنین در فینال بخش دختران کیمیا ثاقب تهرانی با شکست ۲ بر صفر مقابل الکساندر گلیگا از مولداوی‌ عنوان دومی را بدست آورد و  هانا سلطانی و نماینده ترکیه مقام سوم مشترک را بدست آوردند.

همچنین پیش از این و با انجام دیدار نهایی بخش دونفره ، زوج رادین فهیمی – دانیال مشتاقی فر با نتیجه ۲ بر یک نمایندگان ترکیه را شکست دادند و صاحب عنوان قهرمانی شدند و در بخش دختران زوج جنت چربپال از هند – کیمیا ثاقب تهرانی با نتیجه ۲ بر یک مقابل  گلیگا از مولداوی- هانا سلطانی از ایران به پیروزی رسیدند و قهرمانی این بخش را به نام خود ثبت کردند. 

مسابقات تور جهانی از ۹ تا ۱۶ تیر ماه با حضور تنیسورهایی از کشورهای ایران ، مولداوی، هند ، سوئد ، ترکیه و عراق به مدت ۲ هفته در زمین‌های تنیس شاهین البرز برگزار شد.

سرداوری این مسابقات بر عهده ندا کاظمی سرداور نشان سفید کشورمان بود‌ و زهرا داود آبادی مدیریت بازی ها را بر عهده داشت.

پرونده هفته دوم تور جهانی تنیس با قهرمانی نماینده ایران بسته شد.