دیوارنویسی با ۴۰ شهید و ۴۰ معروف

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمد دیلم در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی «گلستان ما» اظهار کرد: هفته اول محرم به منظور یادآوری اصلی‌ترین هدف جهاد الهی امام حسین علیه‌السلام و یارانش با عنوان هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است.

وی ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را مولفه‌ای مهم خواند و افزود: برای آشنایی بیشتر افکار عمومی با رویکردها و سیاست‌های کلی ستاد امر به معروف در این ایام، شعار محوری امسال در کشور «امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر، نهضت حسینی؛ گفتمان زینبی» اعلام شده است.

دبیر ستاد امر با معروف و نهی‌ از منکر استان گلستان با تشریح نامگذاری ایام این هفته با عنوان خانواده پایدار، جوانی جمعیت گفت: از دیگر عناوین این هفته نظارت همگانی، صیانت از حقوق عامه، فساد ستیزی، مردم‌محوری، قانون‌گرایی و آگاهی‌بخشی است که برنامه‌های مختلفی در این زمینه تمهید کردیم.

دیلم به اهم برنامه‌های این هفته پرداخت و از اجرای طرح دیوار نویسی چهل شهید چهل معروف خبر داد و گفت: تبلیغات محیطی در شهرها، دیدار با خانواده شهدای امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر، سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه، گردهمایی مبلغان و مبلغات از جمله این برنامه‌ها است.

وی هم‌اندیشی با اساتید حوزه و دانشگاه پیرامون امر به‌ معروف را مهم خواند و ابراز کرد: گردهمایی روسای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی و مدیران عرصه‌ها و ارکان طلایه‌داران معروف با رئیس ستاد امر به معروف استان از جمله برنامه‌هاست.

دیلم گفت: همایش تبیینی ویژه بانوان زینبی، دیدار با علما، نشست مداحان و همکاری با صدا و سیما از برنامه‌های این هفته است که در راستای تبیین فریضتین اجرا می‌شود و صدها برنامه دیگر که در ادارات استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد امر با معروف و نهی‌ از منکر استان گلستان بر لزوم جهاد فرهنگی تاکید کرد و از اجرای طرح دیوارنویسی ۴۰ شهید و ۴۰ معروف خبر داد.