نشست هیات رئیسه فدراسیون ورزش های دانشگاهی برگزار شد/ برنامه ریزی برای مسابقات خزر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، جلسه هیات رئیسه فدراسیون ورزش های دانشگاهی با حضور کلیه اعضا در محل این فدراسیون برگزار شد و حاضران در این نشست، در خصوص مسائل جاری فدراسیون بحث و تبادل نظر کردند.

دراین جلسه خدادادی سرپرست فدراسیون ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم گزارشی از لیگ های ورزشی دانشجویان در سال ۱۴۰۲، برنامه ریزی لیگ های ورزشی در ۹ رشته در سال ۱۴۰۳،  فعالیتهای انجام شده، برنامه های پیش رو و شاخص های ارزیابی عملکرد استان ها مطالبی را ارائه دادند.

در این جلسه در خصوص برگزاری لیگ های ملی ورزش دانشجویان، اقدامات انجام شده و ادامه برگزاری لیگ در سال جدید تحصیلی و تعداد رشته های مد نظر تبادل نظر و مقرر شد در خصوص زمان برگزاری دومین دوره لیگ و نحوی برگزاری تصمیم گیری شد.

همچنین در این نشست در خصوص رویدادهای  پیش روی آسیایی و جهانی، مسابقات ورزشی دانشجویان کشورهای حاشیه دریای خزر گفتگو و مقرر شد تا برنامه ریزی لازم در خصوص حضور در این رویدادها انجام گیرد و هر بخشی که تمایل دارد رشته ای را اعزام کند، به فدراسیون اعلام نماید.

در این نشست علی دوست و سلمان نواب رئیس و کریمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون، شهبازی، لشگری، بسطامی، تجلی، درویش و مرادی حضور داشتند.

جلسه هیات رئیسه فدراسیون با حضور اعضا در محل فدراسیون برگزار شد.