تلاش فیس بوک برای جلب نظر سایت‌های خبری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از بیزینس ویک، این تلاش در شرایطی صورت می‌گیرد که فعالان عرصه خبر تاکنون توجه چندانی به فیس بوک نشان نداده اند و بیشتر ترجیح می‌دهند از خدمات سایت‌های میکروبلاگینگ استفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, بیزینس ویک، ,

در راستای اجرای این برنامه‌ها ارسال و به اشتراک گذاری محتوا برای سایت‌ها و خبرگزاری‌ها تسهیل می‌شود و امکانات ویژه‌ای نیز در اختیار آنها قرار می‌گیرد. همچنین بنا بر سلیقه کاربران فیس بوک برخی مقالات سایت‌ها و نشریات به آنها پیشنهاد داده خواهد شد.

,

مساله اصلی این است که بسیاری از کاربران فیس بوک در حال حاضر برای کسب اطلاع و تبادل نظر با دوستانشان به فیس بوک می آیند و مشخص نیست آیا می توان ذائقه آنها را به گونه ای تغییر داد که به مشاهده بیشتر اخبار تمایل پیدا کنند.

,

فیس بوک همچنین از همکاری نزدیک با موسسات خبری و رسانه ای در این زمینه خبر داده است. در صورت موفق بودن این برنامه ها ترافیک سایت های خبری هم افزایش خواهد یافت.

,

انتهای پیام

]
فیس بوک در حال آزمایش قابلیت جدیدی است تا بتواند نظر مساعد سایت ها و موسسات خبری را در رقابت با توییتر جلب کند.