برگزاری مجمع انجمن ورزشی شرکت ها با حضور هاشمی طبا

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع عمومی انجمن ورزشی شرکت‌ها با حضور اعضای هیات موسس از جمله مصطفی هاشمی طبا، امیر حسینی رئیس انجمن ورزشی شرکت‌ها و همچنین اعضای کمیته‌های مختلف برگزار شد.
در ابتدا این مجمع امیر حسینی از فعالیت‌های انجمن گزارشی داد و در ادامه مصطفی هاشمی طبا به عنوان عضو هیات موسس این انجمن درباره رویکردها و برنامه‌های آتی این انجمن مواردی را مطرح کرد.
همچنین علی پارسی، مدیرعامل باشگاه مهرعظام و رییس کمیته مسوولیت‌های اجتماعی گزارشی از عملکرد این باشگاه و فعالیت گروه عظام در حوزه ورزش ارائه کرد.
علی پارسی با اشاره به تحت پوشش قرار دادن بیش از 16 هزار کودک و نوجوان توسط باشگاه مهرعظام گفت: «از سه سال پیش با سرمایه‌گذاری و حمایت گروه عظام، باشگاه مهرعظام فعالیت خود را در کشور شروع کرد و حالا 16 هزار دختر و پسر در 23 استان تحت پوشش باشگاه قرار گرفته‌اند و در رشته‌های فوتبال، فوتسال و دوومیدانی آموزش می‌بینند. حضور در مناطق محروم و کم‌برخوردار و حمایت از قشر آسیب‌پذیر که استعداد ورزشی دارند، از کارهای مهمی است که گروه عظام و باشگاه مهرعظام انجام داده‌اند؛ فعالیتی که می‌تواند الگو سایر هلدینگ‌ها باشد.»
این مجمع در حالی برگزار شد که در پایان عباس ایروانی، بنیانگذار باشگاه مهرعظام به خاطر توجه ویژه به حوزه مسوولیت اجتماعی و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم و کم برخوردار مورد تقدیر قرار گرفت.
باشگاه مهرعظام سه سالی است که فعالیت خود را آغاز کرده و ریاست هیات مدیره آن را علی کفاشیان برعهده دارد.

در مجمع عمومی انجمن ورزشی شرکت‌های ایران از باشگاه مهرعظام به علت فعالیت گسترده در حوزه مسئولیت اجتماعی تقدیر شد.