پورعروجی: به دلیل شرایط اینترنت برخی از والیبالیست ویزا نگرفتند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال زیر 20 سال قهرمانی آسیا از فردا (سه‌شنبه دوم مرداد) آغاز می‌شود و به مدت 8 روز (نهم مرداد) با حضور 16 تیم در شهر سورابایا اندونزی پیگیری خواهد شد.

تیم والیبال جوانان بنگلادش در گروه C با ژاپن، هند و کویت همگروه است و علی پورعروجی سرمربی این تیم گلایه‌هایی از شرایط این کشور دارد و در گفتگویی اختصاصی اظهار دشت: پس از 9 سال همکاری با تیم بنگلادش متاسفانه در این دوره مشکلات زیادی در این کشور به دلیل اعتراضات دانشجویان پیش آمد و تیم ما به صورت کامل به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نشد.

وی ادامه داد: متاسفانه بازیکنانی که در اردو زحمت کشیده بودند به دلیل شرایط اینترنت امکان دریافت ویزا نیافتند. برخی از بازیکنان در داکا ماندند و انتقال ویزایشان انجام نشد اما با وجود مشکلات فراوان مسوولان والیبال کشور بنگلادش با توجه به مقام خوب سال گذشته که در میان 18 تیم حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا پنجم شدیم در حالی که ژاپن و استرالیا سیزدهم به بعد شدند، از ما خواستند هر طور شده در این دوره از رقابت‌ها حاضر شویم.

پورعروجی درباره گروهی که در مرحله مقدماتی در آن قرار دارند، اظهار کرد: در گروه سختی قرار داریم. هند در دوره گذشته به رتبه دوم مسابقات دست یافته و ژاپن هم در گروه ما قرار دارد که تیمی پرقدرت است و همزمان با تیم ایران در محل برگزاری مسابقات حاضر شده است اما به هر حال تلاش می‌کنیم. پس از 9 سال همکاری اولین بار است که این اتفاقات پیش آمده و ما با وجود کامل نبودن تیم امشب تمرین کردیم و برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان بنگلادش گفت: به دلیل مشکلات اینترنت در این کشور برخی از بازیکنان نتوانستند ویزا دریافت کنند.