مراسم بدرقه المپین دوچرخه‌سواری ایران برگزار شد/ لبیب با دوچرخه جدید در فرانسه رکاب می زند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در این مراسم که با میزبانی حامی مالی فدراسیون دوچرخه‌سواری در المپیک برگزار شد، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری، اعضای هیات رئیسه و مسوولان شرکت فستوس حضور داشتند.

در این مراسم دوچرخه جدید به علی لبیب اهدا شد تا رکابزن کشورمان در پاریس با دوچرخه جدید رکاب بزند.

بیش از یک سال قبل، رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ضمن تشریح مشکلات این رشته خبر از انبارهای خالی دوچرخه سواری و معضل جدی حتی نبود یک پیچ و طوقه برای رکابزنان ملی پوش داده بود. پس از گذشت یک سال با ثبات بیشتر و پیگیری‌های مداوم بالاخره انبارهای دوچرخه سواری با تجهیزات به روز این رشته تجهیز گردید.

آخرین دوچرخه های خریداری شده این رشته مربوط به سال ۲۰۱۶ بوده است و پس از پیگیری های مداوم 8دوچرخه بخش جاده تولید ۲۰۲۴ فستوس و ترینکس به همراه تجهیزات کامل و اضافی تامین و یکی از این دوچرخه ها در اردوها و تمرینات در اختیار المپین کشورمان قرار گرفت.

طبق هماهنگی فدراسیون دوچرخه سواری با حامی مالی اش قرار بر این شده تا یک دستگاه دوچرخه دیگر تولید سال ۲۰۲۴ ktm جاده در جریان بازیهای المپیک فرانسه تحویل علی لبیب شود.

8 دوچرخه جدید فدراسیون نزدیک به یک ماه قبل و چند روز قبل از مسابقات قهرمانی آسیا به دست فدراسیون رسیده بود اما باتوجه به نبود زمان و هماهنگی رکابزنان از این تجهیزات در رقابت‌های قهرمانی آسیا استفاده نکردند.

طبق اعلام رییس فدراسیون علی لبیب با دوچرخه مدل ۲۰۲۴ ktm در مسابقه جاده المپیک پاریس رکاب خواهد زد.

علی لبیب جمعه ۵ تیرماه به همراه رسول اسدی و محمود وفایی به عنوان سرپرست و مربی تیم ملی راهی پاریس می شود.

با حضور مسوولان فدراسیون دوچرخه‌سواری مراسم بدرقه علی لبیب رکابزن المپیکی کشورمان برگزار شد.