گذری بر زندگی و مبارزات «شهید سیدرضا کامیاب»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه رادیویی ایران، «روزی كه پروانه شدیم» روایت مظلومان و شهیدانی است كه آماج جنایات كور منافقین قرار گرفتند. این برنامه دوشنبه 8 مرداد، شهادت «سیدرضا کامیاب» را روایت می كند.

سیما پاتیمار تهیه کننده برنامه «روزی که پروانه شدیم» دوشنبه 8 مرداد، گفت: حجت‌الاسلام «سیدرضا کامیاب» 8 مرداد ۱۳۶۰ شمسی، توسط گروهک تروریستی فرقان در مشهد مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در بیمارستانی که امروز به نام آن شهید بزرگوار نامگذاری شده است، به شهادت رسید.

این تهیه کننده رادیویی بیان کرد: «کامیاب» از ۱۳ سالگی در حوزه علمیه گناباد و سپس مشهد مشغول به تحصیل شد و بعد از سال‌ها در کنار تحصیل در حوزه علمیه، مبارزات خود را علیه طاغوت و شاهنشاه آغاز کرد و پس از پیروزی انقلاب از یاران صمیمی رهبری و جزو عناصر فعال حزب جمهوری اسلامی بود و در انتخابات میان دوره‌ای سال۱۳۶۰ شرکت کرد و با رای قاطع مردم مشهد به نمایندگی مجلس شورای اسلامی برگزیده شد.

علاقه مندان می توانند برای شنیدن فعالیت های بیشتر و زندگی «شهید سیدرضا کامیاب» برنامه «روزی که پروانه شدیم» را  8 مرداد، ساعت 14:50به تهیه کنندگی سیما پاتیمار گوش کنند.

برنامه «روزی كه پروانه شدیم» همزمان با سالروز شهادت «سیدرضا کامیاب» مروری بر زندگی این شهید بزرگوار دارد.