بررسی بسته های تشویقی گازوئيل و لاستیک برای کامیون داران در ایام اربعین

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد وحیدی، وزیر کشور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مرکزی اربعین گفت: امسال مراسم اربعین باید بهتر و قوی تر از سال‌های قبل برگزار شود.  

وی با اشاره به موضوع فروش بلیط خارج از سامانه بلیط با استدلال قوی وجود ندارد، گفت: در صورتی که به دلیل قانع کننده در این زمینه رسیدیم ممکن است فروش بلیط خارج از سامانه هم انجام شود.

وی درباره تعیین تکلیف فوتی ها در مرزها گفت: احتمالا موارد دارای مشکل مربوط به داخل مرزهای عراق است که با مقامات عراق مکاتبه کردیم در این باره نیز خودمان تصمیم گیری کنیم، انتقال پیکر فوتی ها در مرز کشور با مشکلی مواجه نیست.

وحیدی همچنین گفت: در صورت لزوم، بسته های مشوقی گازوئیل برای کامیون دارها و لاستیک، برای حمل مواد مایحتاج  مواکب در یک مصوبه تصمیم گیری خواهیم کرد.

وزیر کشور درباره ارتباطات رایگان گفت: این مسئله سال گذشته جزو مصوبات بود اما عمل نشد در حالی که تحقق آن بسیار خدمت مهمی است.

وی افزود: در صورت فعال بودن اپلیکیشن های داخلی امکان ارتباط رایگان فراهم شود خدمت ویژه ای برای زائران خواهد بود که باید وزارت ارتباطات امکان آن را فراهم کند.

وحیدی تصریح کرد: موافقیم در ماه صفر برای انتقال زائران از مناطق آزاد حمل و نقل به صورت عمومی و صرفا برای خدمات رسانی به زائران انجام شود.

وزیر کشور گفت: فروش بلیط اربعین خارج از سامانه دلیل قانع کننده ای ندارد.