انتقام حتمی ایران از ابر‌قدرت پوشالی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ ابرقدرت که چندین دهه در جهان فقط به آمریکا اطلاق می‌شد و هیچ قدرتی توان حمله کردن و حتی مخالفت علنی با سیاست‌های نظام سرمایه‌داری به جلوداری ایالات متحده را نداشت و به عبارتی سیاست‌های این ابرقدرت در سراسر جهان بی‌چون و چرا اجرا می‌شد.

مبدأ تمام تصمیمات این ابرقدرت ظالمانه بود و حتی تصمیم‌گیری برای سرنگون کردن حکومت‌های مختلف در اندیشکده‌های راهبردی سازمان‌های مختلف آن گرفته می‌شد.

دستور صلح و جنگ، دستور رکود و رونق اقتصادی و دستورات مختلف، که تماماً به ضرر ملت‌های مظلوم دنیا بود و اسباب گرفتاری مردم جهان را فراهم می‌ساخت.

خداوند سنتی بنام استخراج دارد و به ظالم اجازه می‌دهد که در امر خلاف دستور مولا تا حد اعلا جلو رفته تا حجت برهمگان تمام شود.

پایان مهلت برای این ابرقدرت پوشالی

گویا مهلت برای این ابرقدرت به پایان رسیده و اخطار اول بابت طغیان در برابر خدا را در سال ۵۷ دریافت نمود و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مانند طلوع خورشید تاریکی ظلم و ستم را به پایان رسانید.

طلوع انقلاب اسلامی، شروعی دیگر برای قیام‌الله

چهار دهه از مطلع این انقلاب اسلامی می‌گذرد و واژه مغفول « شکوهمند » که همیشه مانند پسوند کلیشه‌ای در این جمله قرار می‌گرفت، و صدالبته در اذهان عوام هم همین کلیشه‌‌ای بود که تداعی می‌شد ولی برعکس این تصور کلمه « شکوه‌مند » نه تنها تصنعی نبود بلکه کلمه‌ای دقیق بود که در زمان و مکان مناسب و در یک جمله به کار گرفته شده بود.

حالا با گذشت چهار دهه از آن اتفاق مبارک، می‌بینیم که این انقلاب، که به عبارتی قیام‌الله است، دیگر نه‌تنها یک انقلاب در محدوده یک کشور نبوده، بلکه رهبر و بنیان‌گذار این انقلاب از بدو آغاز این قیام در ذهن خود به‌دنبال یک انقلاب جهانی و در صدد ایجاد یک ابرقدرت الهی بوده‌است، ابرقدرتی که به داد مظلومان عالم برسد.

تشکیل ابرقدرتی به نام امت واحده اسلامی در سراسر جهان

ابرقدرتی به نام امت واحده اسلامی، آن برنامه‌ای که تمام پیامبران الهی سلام‌الله علیهم اجمعین بدنبال زمینه‌سازی آن بوده‌اند.

امت واحده اسلامی که نه تنها امتی است متشکل از همه مذاهب اسلامی، بلکه متشکل شده از تمامی ملت‌های مظلوم عالم، حتی مردم غیرمسلمان جهان و قرار است این کل واحد که حالا به ابرقدرت جهانی تبدیل شده دیگر به اصطلاح ابرقدرت پوسیده روبه زوال را به شدیدترین وجه کنار زده و طومار ظلم را در هم پیچیده و به آن پایان دهد.

طوفان الاقصی شروعی برای تحرکات منطقه‌ای

حسن رحیمی‌روشن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ در خصوص اتفاقات اخیر منطقه، اظهار کرد: پس از عملیات طوفان‌ الاقصی که در ۱۵ مهر ۱۴۰۲ برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ انجام شد، و در حال حاضر بیش از ۳۰۰ روز از آن می‌گذرد، طبق آمار رسمی، بیش از ۴۰هزار نفر از مردم بی‌دفاع غزه به شهادت رسیده و ده‌ها هزار نفر نیز مجروح شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آمار ویرانی‌ها در غزه بسیار بالا است و گفته می‌شود ۴۰۰هزار واحد مسکونی تخریب شده، بیان کرد: رژیم صهیونیستی تاکنون بیش از ۸۰ هزار تن بمب بر سر مردم غزه ریخته است.

عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه بوعلی سینای همدان ادامه داد: اما همه جنایات سهمگین رژیم صهیونیستی سبب نشده که این رژیم به اهداف اعلام شده خود در آغاز تجاوز زمینی به غزه برسد.

نرسیدن رژیم منحوس صهیونیستی به اهداف خود

رحیمی‌روشن تصریح کرد: به عبارت بهتر، این رژیم منحوس، به هیچ یک از اهداف اعلام شده خود که نابودی حماس و آزادی اسیران صهیونیستی بود، نرسیده است. در حالیکه هم خود این رژیم جعلی و هم حامیان این رژیم و نیز مردم عادی تصور می‌کردند نابودی گروه کوچک حماس، در ظرف یکی دو هفته ممکن خواهد بود.

ناکامی رژیم صهیونیستی دلیلی برای انتقام‌جویی از جریان مقاومت

وی بیان کرد: ناکامی رژیم صهیونیستی در دسترسی به اهدافش سبب شد تا در هفته‌های اخیر به صورت افسار گسیخته دست به اقداماتی بزند که خارج از همه قواعد حقوق بشر دوستانه و حقوق بین‌الملل است.

انتقام ایران حتمی‌است

عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه بوعلی سینای همدان با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه، عنوان کرد: عملیات انتقامی علیه اسرائیل پس از ترور شهید هنیه در خاک ایران حتمی است‌.

رحیمی روشن در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی در هفته‌ای که گذشت حمله هوایی وسیعی به یمن داشت، که در پی آن، یمنی‌ها وعده انتقام دادند. با فاصله کم از حمله به یمن، یک مقام بلند پایه حزب‌الله در بیروت ترور شد. حزب الله نیز وعده انتقام داد.

وی با بیان اینکه به فاصله اندک از ترور فواد شکر، این بار در تهران اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس ترور شد، تصریح کرد: بدیهی است جمهوری اسلامی در باب این نقض آشکار حاکمیت ایران و شهادت میهمان خود نمی‌تواند ساکت باشد و انتقام حتمی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ امت واحده کی و کجا معنا می‌شود؟ زمانی که اجزاء این امت، علی‌الخصوص فرمانده‌هان این جریان و حرکت فارغ از هر ملیتی و مذهبی برای قدرتمند شدن این جبهه فرامنطقه‌ای دست به قیام‌الله زده و حتی در حمایت از یکدیگر شروع به عملیات نظامی کرده و در زمان و مکانی که خاک مادری آنها مورد تجاوز دشمنان قرار نگرفته ولی بخاطر هدف غائی این امت دست به جهاد بزنند.

امت واحده اسلام و علی‌الخصوص جمهوری اسلامی در باب این نقض آشکار حاکمیت ایران و شهادت میهمان خود، نمی‌تواند ساکت باشد و انتقام حتمی است.