اسنوکر رنکینگ کشوری| قهرمانان اسنوکر و ناین بال دختران مشخص شدند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، بیست و هفتمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر در مجوعه ورزشی حیدرنیا به پایان رسید و برترین های این رشته معرفی شدند.

در پایان ۴ روز رقابت و به پایان رسیدن مرحله گروهی و حذفی رقابت های اسنوکر برترین ها معرفی شدند:

مقام اول: میترا قائدی از استان تهران

مقام دوم: ملیکا نجفی از استان قزوین

مقام سوم مشترک: ستایش امیرعظیمی و اکرم محمدی از استان تهران

در این دوره از مسابقات که به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد تهران برگزار شد  ۱۸ ورزشکار از استان های: بوشهر، خوزستان، اصفهان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، یزد، فارس، هرمزگان، آذربایجان غربی، قزوین، البرز، مازندران و تهران حضور پیدا کردند.

همچنین مرحله نهایی و اختتامیه سی و چهارمین دوره رنکینگ کشوری زنان در رشته ناین بال در مجوعه ورزشی حیدرنیا برگزار شد و نماینده استان فارس موفق شد به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.

برترین های این دوره از مسابقات در پایان ۴ روز رقابت عبارتند از:

مقام اول: فاطیما همایون     از استان فارس

مقام دوم: الناز کروبی    از استان تهران

مقام سوم مشترک: زهرا تیموری از استان یزد و منصوره نورآباد مطلق از استان فارس

در این دوره از مسابقات که به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران برگزار شد، ۳۲ ورزشکار در پاکت بیلیارد از استان های: بوشهر، خوزستان، اصفهان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، یزد، فارس، هرمزگان، آذربایجان غربی، قزوین، البرز، مازندران و تهران حضور پیدا کردند.

مسئولیت برگزاری این دو مسابقه بر عهده آتوسا بهمنیار و سرداوری بر عهده شبنم شفیعی نسب می باشد. داوران مسابقات عبارتند از: نعیمه قدردانی، محدثه محسن زاده، ونکی و زند آزاد.

در دیدار نهایی میترا قائدی با نتیجه ۳ بر صفر در مقابل ملیکا نجفی به پیروزی رسید و به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.

در مراسم اختتامیه فاطمه احمدی مائب رییس بانوان فدراسیون و میثم تمیمی رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران حضور داشتند و توسط مجموعه شتاب نیز جوایز ارزنده ای به قهرمانان اعطا شد.

بیست و هفتمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر با معرفی برترین های این رشته در مجموعه حیدرنیا به پایان رسید.