مجازات صهیونیست ها مسیر حتمی ماست/تاکید رئیس جمهور بر مواضع نظام در قبال انتقام خون مهمان

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، با اشاره به اینکه راهبرد نظام را رهبری تعیین می کنند نه یک جریان سیاسی خاص، گفت: راهبرد کشور حل مسائل سیاست داخلی در کنار اولویت دار کردن مسائل خارجی و دیپلماسی فعال است.

وی با اشاره به اینکه در ماجرای ترور شهید هنیه بدون شک انتقام خواهیم گرفت، افزود: مسائل داخلی و موضوعات بین المللی و منطقه ای را با هم مخلوط نمی کنیم، ضمن اینکه برای حل مشکلات داخلی تلاش خواهیم کرد در مواجهه با دشمن و انتقام خون مهمان نیز همه با وحدت و یکپارچه عمل می کنیم.

ترقی با اشاره به اینکه به نظر می رسد جریان اصلاح طلب که مسئولیت راهبردی دولت را به عهده گرفته است سعی می کند دیدگاه های خود را بر سیاست خارجی حاکم کند، ادامه داد: مبنای عملکرد نظام در زمینه دیپلماسی و سیاست خارجی را کلیت نظام مشخص می کند نه اینکه یک رسانه با موج سازی در کشور بخواهد راهبرد سیاست خارجی را تعیین کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه موضع اعلامی آقای پزشکیان حرکت در چارچوب نظام و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری بوده است، عنوان کرد: برخی اطرافیان آقای پزشکیان به دنبال نادیده گرفتن مقوله مهم مقابله با توطئه های دشمن هستند در حالی که شخص رئیس جمهور بارها بر مواضع نظام در قبال شهادت اسماعیل هنیه تاکید کرده است.

وی گفت: مجازات صهیونیست ها مسیر حتمی ماست و این امر جز موضع گیری های علنی رئیس جمهور نیز بوده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مجازات صهیونیست ها مسیر حتمی ماست و این امر جز موضع گیری های علنی رئیس جمهور بوده است.