لیگ برتر هندبال زنان| قرعه کشی بیستمین دوره برگزار شد/ شروع فصل جدید از 6 مهر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ مراسم قرعه کشی بیستمین دوره لیگ برتر هندبال زنان باشگاه های کشور با حضور نمایندگان 8 تیم حاضر در این دوره از پیکارها یعنی تیم های نفت و گاز گچساران، فولادهرمزگان، نامی نو اصفهان، رایزکو، شهید چمران لارستان، زاگرس جنوبی کازرون، سنگ آهن بافق و سپاهان در تهران و سالن جلسات فدراسیون هندبال کشورمان برگزار شد.

در این نشست که با مدیریت علیرضاپاکدل رییس فدراسیون هندبال و مسئولین کمیته مسابقات و لیگ این مجموعه برگزار شد، در ابتدا ضمن بررسی آیین نامه فصل جدید لیگ برتر هندبال زنان کشور، مسئولین فدراسیون پای صحبت ها و نقطه نظرات نمایندگان تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها نشستند تا اگر مشکل یا نقایصی هست کارشناسی شده و قبل از شروع این فصل از رقابت لیگ هندبال زنان مشکلات و نقایص احتمالی مرتفع شود.

درپایان نیز طبق رسم هرساله مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال زنان درحضور سرپرستان تیم های حاضر در این دوره ازمسابقات برگزار شد. برهمین اساس، برنامه و زمانبندی رقابت تیم های نفت و گاز گچساران، فولادهرمزگان، نامی نو اصفهان، رایزکو، شهید چمران لارستان، زاگرس جنوبی کازرون، سنگ آهن بافق و سپاهان به ترتیب از شماره 1 تا 8 برای هفته نخست این دوره از مسابقات مشخص و اعلام شد.

طبق قرعه کشی صورت گرفته قرار است هفته نخست رقابت های لیگ برتر هندبال زنان از روز 6 مهرماه 1403 آغاز شود.

قرعه کشی بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال زنان با حضور نمایندگان 8 تیم حاضر در این دوره در فدراسیون هندبال برگزار شد.