حکم عجیب رییس فدراسیون جانبازان و توان یابان/ متهمی که پست گرفت!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، جلیل کوهپایه زاده در حکمی، سعید فتاحی را به عنوان رئیس سازمان لیگ ورزش‌های جانبازان و توان منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای سعید فتاحی

نظر به تعهد و تجارب جنابعالی‌‏ در زمینه رشد و توسعه ورزش، به موجب این حکم به سمت  "رئیس سازمان لیگ ورزش‌های جانبازان و توان" منصوب می‌شوید. آرزومند است؛ با اتکال به ایزدمنان و با بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص در راستای اهداف ورزشی این فدراسیون در پیشبرد امورات محوله موفق و مؤید باشید. 

به گزارش دانا؛ فتاحی که پیش از این در سازمان لیگ فوتبال و باشگاه استقلال پست داشت، یکی از افرادی است که نامش در پرونده جنجالی فساد در فوتبال به میان آمده و به دادگاه احضار شده! 

پرونده ای که ابعادش به ظاهر گسترده است و هر روز نام نفرات جدیدی به عنوان متهم در این پرونده وسط می آید. یکی از این نفرات فتاحی است که در دوران حضورش در سازمان لیگ چهره ای جنجالی بود و حالا نامش به عنوان متهم پرونده فساد در فوتبال رسانه ای شده و چند روز قبل هم به دادگاه احضار شدهـ

در حالیکه سرنوشت این پرونده هنوز مشخص نیست و دادگاه رای نهایی را صادر نکرده، به یک باره در حکمی عجیب از سوی کوهپایه زاده به عنوان رئیس سازمان لیگ ورزش های جانبازان و توان یابان منصوب شده. این حکم چه معنا و مفهومی دارد، قطعا باید رئیس فدراسیون پاسخ دهد که چگونه و بر چه مبنایی چنین انتصابی صورت گرفته است.

با حکمی از سوی رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان رئیس سازمان لیگ ورزش‌های جانبازان و توان منصوب شد.