آزادی تنها با مقاومت حاصل می‌شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «احمد الاسدی» یکی از مسئولان سیاسی جنبش حماس امروز دوشنبه در مصاحبه گفت: ما صاحبان سرزمین فلسطین هستیم و مساله ما حق است و تنها با تحقق تمامی اهدافی که به خاطر آن می‌جنگیم و هزاران شهید داده‌ایم، راضی خواهیم شد زیرا تجربه نشان داده است که آزادی تنها با مقاومت و مبارزه حاصل می‌شود و با توجه به سکوت بین‌المللی در برابر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در حق ملت بی‌دفاع فلسطین، هیچ گزینه‌ای جز رویارویی و جنگ نداریم.

الاسدی به العهد گفت: ترور شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس یک رویداد محوری و غیرطبیعی در نبرد با دشمن است و به همین دلیل پاسخ به آن قطعی است. محور مقاومت، گروه‌های مقاومت فلسطین و جبهه‌های پشتیبانی حرف خود را زده‌اند و آن را عملی می‌کنند.

الاسد تصریح کرد: ترور شهید هنیه مقاومت را نمی‌شکند بلکه برعکس عزم ما را برای حرکت به سمت مقاومت و جهاد تا زمان آزادسازی کامل بیشتر می‌کند.

او گفت: جنبش حماس از همان بدو پیدایش در برابر شکست مقاوم است زیرا بر پایه محکمی بنا شده است و ترورها آن را تحت الشعاع قرار نمی‌دهد و پیش از این هم مقاومت در سطح سیاسی و نظامی در معرض ترور قرار گرفته است و این امر نشان می‌دهد که نسلی که پس از کسانی که ترور شده‌اند، پا به عرصه می‌گذارد، بسیار قوی‌تر شده و مقاومت بر عهد و پیمان خود تا زمان آزادی فلسطین، آزادی اسرا و مقدسات پایبند است.

یک مقام جنبش مقاومت اسلامی تاکید کرد ترور رهبران گروه‌های مقاومت توسط رژیم صهیونیستی، معادلات اساسی را در جنگ علنی تغییر نمی‌دهد.