لیگ نخبگان آسیا| شکست سپاهان در پلی‌آف خانگی؛ آزمون زهرش را به تیم سابق ریخت!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و شباب الاهلی امارات در چارچوب دیداری از دور اول پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا از ساعت 19:45 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان 90 دو تیم به نتیجه تساوی یک - یک رضایت دادند و در نهایت سپاهان 3 بر یک باخت. 

محمدمهدی محبی در دقیقه 44 این مسابقه با شوتی از راه دور برای طلایی‌پوشان گلزنی کرد و تیمش را پیروز به رختکن فرستاد. در نیمه دوم تلاش‌های نماینده امارات برای گلزنی و جبران نتیجه ادامه پیدا کرد. سپیدپوشان تنها یک دقیقه بعد از ورود سردار آزمون به زمین توسط این بازیکن ایرانی به گل رسیدند و کار را به تساوی کشیده شد.

در وقت اول اضافی روی اشتباه وحدت هناهوف و پیام نیازمند، دروازه سپاهان به سادگی فروریخت و در نیمه دوم نیز شباب‌الاهلی با گل سوم و چهارم به سپاهان، آب سردی بر پیکر نیمه‌جان اصفهانی‌ها پاشید تا شب پرشور هواداران طلایی به یک شب تلخ و ناکام تبدیل شود.

با این نتیجه شباب‌الاهلی امارات به‌عنوان تیم برنده به مرحله گروهی لیگ قهرمانان نخبگان آسیا راه یافت و سپاهان نیز از ادامه رقابت‌ها کنار رفت. سپاهانی‌ها در این بازی از بازیکنان جدید خود مانند حزباوی، محبی، لیموچی، حنانوف و گودرزی برخوردار بودند.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با شکست مقابل شباب‌الاهلی امارات، به مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا راه نیافت.