خبرنگاران، حقیقت پیروزی مردم غزه را به دنیا نشان داده‌اند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا ایزدی با تبریک ۱۷ مردادماه روز خبرنگار، در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و شهادت تعداد زیادی از خبرنگاران در جنگ غزه اظهار کرد: در این جنگ مردم فلسطین و غزه حدود ۴۰ هزار شهید تقدیم کرده‌اند؛ در شکل و ظاهر جنگ غزه می‌بینیم که مردم تلفات زیادی متحمل شده‌اند اما در اصل قضیه و با انجام خوب رسالت خبرنگاری، در تمام دنیا اسرائیل شکست خورده معرفی شده است.

وی افزود: رژیم اسرائیل ادعا داشت تنها قدرت منطقه است و همچنان نیز مورد حمایت آمریکا است اما با این وجود اکنون رژیم صهیونیستی به عنوان یک کشور ذلیل و خوار معرفی شده است که این اتفاق نمی‌افتاد مگر با حماسه‌آفرینی خبرنگارانی که در غزه حضور دارند.

این پیشکسوت رسانه در خوزستان با اشاره به شهادت تاکنون حدود ۱۶۵ خبرنگار در جنگ غزه عنوان کرد: این پیروزی فلسطین به دلیل انتشار درست اخبار توسط خبرنگاران است که به رسالت خود به درستی عمل کرده‌اند. در طول جنگ جهانی اول و دوم کمتر از این تعداد خبرنگار جان باختند اما در جنگ غزه در مدت زمان کمتر از یک سال این همه خبرنگار شهید شدند. البته این خبرنگاران نتیجه خوبی رقم زدند.

یک پیشکسوت رسانه با بیان اینکه خبرنگاران توانسته‌اند واقعیت و حقیقت پیروزی مردم فلسطین و غزه را به دنیا نشان دهند، گفت: اکنون رژیم صهیونیستی به عنوان یک کشور ذلیل و خوار معرفی شده است و این اتفاق نمی‌افتاد مگر با حماسه‌آفرینی خبرنگارانی که در غزه حضور دارند.