اسماعیلی: برای کسب مدال طلا آماده‌ام/ مهمدی: امیدوارم بهترین مدال را بگیرم

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ سعید اسماعیلی و علیرضا مهمدی امشب با برتری مقابل رقبای خود در مرحله نیمه نهایی، به فینال کشتی فرنگی المپیک 2024 پاریس صعود کردند.

اسماعیلی: برای کسب مدال طلا آماده‌ام

سعید اسماعیلی پس از رسیدن به فینال المپیک و برتری مقابل حریف ارمنستانی گفت: خدا را شکر مسابقه خوبی را برگزار کردم و آماده یک فینال جذاب هستم.

وی در خصوص اشتباه خود در مسابقه با حریف ارمنستانی اظهار داشت: یک اشتباه چیزی نمانده بود که نتیجه را تغییر بدهد که خدا را شکر با اعتراض به موقع مربیان، کشتی برگشت و نظر داوران تغییر کرد. برای فینال فردا آماده هستم تا با یک مدال خوش‌رنگ دل مردم کشور را شاد کنم.

وی در خصوص حریف ارمنستانی خود تصریح کرد: کشتی‌گیر خوبی بود و قد بلندش، شرایط را دشوار کرده بود. برای رسیدن به المپیک سختی‌های زیادی کشیدم، اما خدا را شکر با حمایت‌های کادرفنی الان اینجام و می‌خواهم دل همه را شاد کنم.

مهمدی: امیدوارم بهترین مدال را بگیرم

همچنین علیرضا مهمدی پس از برتری شکست حریف اوکراینی و صعود به عنوان سومین نماینده کشتی فرنگی به دیدار نهایی وزن ۸۷ کیلوگرم اظهار داشت: کشتی مقابل حریف اوکراینی خیلی سخت بود. امیدوارم فردا بتوانم با برتری در دیدار نهایی مدال طلا بگیریم. کشتی‌های نزدیک خیلی انرژی می‌گیرد و  امیدوارم بتوانم فردا نیز کشتی خود را ببرم و به مدال طلا برسم.

نعمت‌پور: امیدواریم ساروی طلا بگیرد

طالب نعمت‌پور مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از برتری علیرضا مهمدی در دیدار نیمه‌نهایی وزن ۸۷ کیلوگرم مقابل حریف اوکراینی اظهار داشت: مهمدی کشتی خیلی خوبی گرفت. حریف اوکراینی بسیار فنی بود، اما خدا را شکر موفق به پیروزی شد.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مورد فینال امشب محمدهادی ساروی مقابل آرتور الکسانیان عنوان کرد: کشتی بسیار دشواری خواهد بود، اما امیدواریم با شکست حریف قدرتمند خود به مدال طلا برسد.

رنگرز: امیدوارم بهترین اتفاقات در فینال‌ها رقم بخورد

حسن زنگرز پس از صعود علیرضا مهمدی سومین کشتی‌گیر کشورمان به دیدار نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار داشت: این پیروزی‌ها برای مردم است و از فرزندان خود بپذیرند. ما سرباز آنها و نوکرشان هستیم و ان‌شاءالله که مقبول باشد و امیدوارم بهترین اتفاقات رقم بخورد.

ستارگان کشتی فرنگی ایران پس از صعود به فینال بازی‌های المپیک پاریس صحبت کردند.