خون بچه‌های غزه ریشه رژیم صهیونیستی را خشکانده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار نقدی در یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر با بیان اینکه  خون بچه‌های بی‌گناه غزه ریشه رژیم‌صهیونیستی را خشکانده، گفت: داغ کشتار مردم غزه جز با نابودی کامل رژیم صهیونیستی جبران نمی‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه در ادامه خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی کار صهیونیست‌ها تمام است و جریان بیداری امتداد پیدا می‌کند تا بزودی شاهد باشیم کاخ ستمگران نابود می‌شود.

سردار نقدی با تاکید براینکه عمق جنایت صهیونیست­‌ها در غزه و بیرحمی و کشتار، افکار عمومی مردم جهان را به ستوه آورده، گفت: مردم هر روز خشمگین‌تر می‌شوند؛ صهیونیست‌ها بعد از طوفان‌الاقصی درس نگرفتند و شدت ظلم و جنایت را کم نکردند، اما بزودی ریشه خود را می‌سوزانند؛ خداوند متعال برای بیداری جامعه و آمادگی بیشتر به آمریکا و رژیم صهیونیستی مهلت داده، اما آنها از این حقیقت غافل هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه خطاب به جوانان با اشاره به لزوم فعالیت‌های منسجم گفت: جوان‌ها باید در آماده‌سازی خودشان تلاش کنند و همه باید در راه احقاق حق مطالبه‌گر باشیم.

سردار نقدی در پایان با تاکید بر لزوم الگوگیری از سیره و راه شهدا بیان کرد: شهدا بصورت واقعی زنده هستند و در همه جا نقش و حضور آنان را لمس می‌کنیم و می‌بینیم و به خانواده‌های شهدا مژده می‌دهیم خون بزودی کاخ ستمگران را فرو خواهد ریخت و پیروزی نهایی نزدیک است

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه خون بچه‌های بی‌گناه غزه ریشه رژیم‌صهیونیستی را خشکانده، گفت: داغ کشتار مردم غزه جز با نابودی کامل رژیم صهیونیستی جبران نمی‌شود.