کیانی: هنوز کارم تمام نشده/ مداح: مردم همچنان همراه ما باشند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناهید کیانی در دیدار نیمه نهایی تکواندو زنان المپیک پاریس به مصاف تکواندو کار لبنان رفت و با عبور از این حریف به فینال رسید و مدالش را قطعی کرد. او در مصاف نیمه نهایی با لاتی تیتا آون ورزشکار لبنان با نتیجه ٢ بر صفر پیروز شد تا به فینال برسد.

تکواندوکار و مربی تیم ملی تکواندو زنان بعد از این موفقیت صحبت کردند.

کیانی: هنوز کارم تمام نشده

ناهید کیانی بعد از رسیدن به فینال رقابت‌های تکواندو زنان وزن منهای ۵۷ کیلوگرم المپیک اظهار داشت: هنوز کارم تمام نشده و تمام تلاشم را می‌کنم که خوشرنگ‌ترین مدال مردم کشورم را خوشحال کنم.

دختر تکواندوکار ایران که تا اینجای کار مدال نقره خود را در المپیک مسجل کرده، گفت: کارم تمام نشده است و حتما همه توانم را به کار می‌گیرم تا این افتخارآفرینی را کامل کنم.

مداح: مردم همچنان همراه ما باشند

مینو مداح، سرمربی تیم ملی تکواندو بعد از رسیدن ناهید کیانی به فینال رقابت‌های وزن منهای ۵۷ کیلوگرم گفت: بابت قطعی شدن این مدال خوشحالم و امیدوارم ناهید در  فینال هم بتواند به پیروزی برسد و برای اولین بار در تاریخ المپیک، مدال طلا را از آن دختران ایران کند. این برای اولین بار است که در تاریخ ورزش ایران یک دختر به فینال می‌رسد و این افتخار را به همه تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: از همه مردم ایران بابت انرژی‌های خوبشان تشکر می‌کنم و‌ درخواست دارم که ما را فراموش نکنند و همچنان همراه ما باشند.

مداح درباره حریف کره‌ای در فینال گفت: این ورزشکار، حریفی چین را شکست داد و به فینال رسید. حریف سختی است اما ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا برنده این دیدار باشیم.

 

تکواندوکار و مربی تیم ملی تکواندو زنان بعد از موفقیت صحبت کردند.