بهترین کلاس های آنلاین کنکور

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در دو دهه اخیر در میان دانش آموزانی که قصد دارند در کنکور شرکت کنند و یا فارغ التحصیلان متقاضی کنکور سراسری، ثبت نام در کلاس های کنکور بسیار محبوب شده است. در این کلاس ها همانطور که از نامشان پیدا است، دانش آموزان برای آزمون کنکور آماده می شوند.

 

کلاس های کنکور به بررسی تست های مختلف می پردازند و مطالب کتاب را به صورت تستی آموزش می دهند. همچنین از مواردی که اخیرا رایج شده، بیان شیوه تست زنی است.

این شیوه ها در روز کنکور به دانش آموزان یاری می دهد تا بدانند چگونه باید با سوالات هر درس برخورد کنند. برخی از این روش ها برای درس خاصی استفاده می شوند و برخی دیگر به صورت کلی تا حد زیادی در همه سوالات آزمون ها به دانش آموزان کمک می کند.

از جمله مواردی که شامل این کلاس ها می شود، ارائه راه حل های خاص از طرف اساتید است. راه حل ها برای هر درس تفاوت دارد. خاصیت این راه حل ها این است که از زمان دانش آموز حفاظت می کند و تست ها را به ساده ترین شیوه ممکن به پاسخ درست می رساند.

به صورت کلی، در گذشته همه کلاس های کنکور به صورت حضوری برگزار می شدند. اما این حضوری بودن کلاس ها باعث شد تا دانش آموزان با مسائل مختلفی برخورند. از قبیل هزینه زیاد رفت و آمد، ازدحام جمعیت در کلاس ها، تراکم ترافیک، افزایش آلودگی هوا و ... .

در زمان شیوع کرونا زندگی مردم شکل دیگری به خود گرفت و تاثیر خود را در کلاس های کنکوری هم گذاشت. در این دوره، برخی از این کلاس ها به شکل آنلاین برگزار شدند. این شیوه برگزاری کلاس های کنکوری برای برخی از اساتید پایدار مانده است. شیوع کرونا باعث شد تا فرصتی برای از بین بردن محدودیت های کلاس های کنکور حضوری شکل بگیرد.

مزیت کلاس های آنلاین نسبت به کلاس حضوری

در زمان کرونا، علاوه بر اینکه محدودیت های کلاس های حضوری از بین رفتند، به از افزایش بهره وری از کلاس های آنلاین هم توجه شد. به طوری که بعد از شکل گیری دوباره کلاس های حضوری، باز هم کلاس های آنلاین همچنان برگزار می شوند.

در کلاس های آنلاین، شما برای رفت و آمد هزینه ای صرف نمی کنید. پس از تراکم ترافیک به خصوص در کلان شهر ها به مقدار قابل توجهی کاسته می شود. در نتیجه در کاهش میزان آلودگی هوا نقش زیادی دارد.

در این کلاس ها، دانش آموزان می توانند سوالات خود را بپرسند و استاد به راحتی می تواند زمان کلاس را مدیریت کند. دانش آموزان در محیطی آرام و در خانه مشغول به یادگیری می شوند. همچنین اگر دانش آموز به منبع درسی داشت، به راحتی می تواند آن را در اختیار داشته باشد.

برخی از تصورات نادرستی که دانش آموزان از کلاس های آنلاین دارند باعث می شود از مزیت های آن ها چشم پوشی کنند. برخی از این مسائل این است که دانش آموز نمی تواند خودش را با آزمون ها محک بزند و یا استاد به تکلیف های دانش آموزان توجه زیادی ندارد. اما چنین زیادی بسیار اشتباه است.

کلاس های آنلاین، فرصت های زیادی را برای اساتید فراهم می کنند. اساتید می توانند با مدیریت کلاس های خود، هم تست های زیادی حل کنند و هم آزمون های زیادی را برگزار کنند.

همچنین می توانند به تکالیف دانش آموزان رسیدگی کنند و اگر در شیوه حل آن ها مشکلی پیش آمد، شیوه صحیح حل آن را بیان کنند.

در کلاس های آنلاین کنکور، شما می توانید از استاد سوالات خود را بپرسید و بدون آن که در کلاس ها همهمه ای ایجاد شود، پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

چه موسساتی کلاس آنلاین دارند ؟

با ظهور کلاس های انلاین، دانش آموزان بیشتری وارد چرخه آموزش عادلانه شده اند. در صورتی که در گذشته تنها دانش آموزان برخی از کلان شهر های خاص می توانستند از این کلاس ها بهره ببرند.

برخی از دانش آموزان با اینکه می دانند که در کلاس های انلاین بهتر می توانند مباحث را فرا بگیرند، اما نمی دانند از بین کلاس های آنلاین مختلف کدام را انتخاب کنند. تعداد این کلاس ها کم نیستند و گاهی حتی والدین هم در انتخاب درست برای فرزندانشان به مشکل بر می خورند.

 کلاس های آنلاین باید دغدغه یادگیری دانش آموز را داشته باشند. و علاوه بر اینکه دانش آموز از زمان خود استفاده می برد، باید هزینه به صرفه و متناسب با اوضاع اقتصادی را هم در نظر گرفت.

ویژگی یک کلاس آنلاین مفید و خوب این است که در محیط آموزشی که دانش آموز آن را از صفحه گوشی خود به عنوان کلاس می بیند از امکانات مناسب و پیشرفته ای برخوردار باشد.

در کلاس های آنلاین، استاد باید به گونه ای رفتار کند که دانش آموز با او همراه شود. علاوه بر آن بتواند با استاد انتابی خود پرسش و پاسخ داشته باشد و استاد هم برای دانش آموز تمام ظرفیت خود را استفاده کند و به پرسش هایش به طور مطلوبی پاسخ دهد که دانش آموز سردرگم نباشد.

چیزی که ممکن است دغدغه دانش آموزان و والدین باشد، حضور در کلاس هاست. گاهی اوقات دانش آموز علاوه بر درس خواندن تمایل دارد که در کلاس های دیگری خارج از حیطه درس هم شرکت کند. بنابراین با کلاس ها به گونه ای طراحی شوند که به صورت آفلاین هم در دسترس دانش آموز باشند و هر چقدر که دانش آموز می خواهد، بتواند آن را مشاهده کند.

در ادامه برای شما لیستی از اسامی کلاس های آنلاین کنکور آماده کرده ایم:

  1. کلاسینو
  2. تام لند
  3. کلاس های آنلاین ماز
  4. آلفا اسکول
  5. رایان کلاس
  6. تایتان
  7. آنلاین آکادمی
  8. پرش لایو
  9. آی کلاس
  10. منتا
  11. ماترو
  12. کلایو

کلاس آنلاین کنکور کلاسینو

در بین کلاس های آنلاین کنکوری که برگزار می شود، کلاسینو یکی از اولین و قوی ترین کلاس های کنکوری است. در کلاسینو، همه اساتید ایران که در بین دانش آموزان محبوب و معروف هستند، (مانند ریاضی آریان حیدری، ادبیات حسینی یکتا، زیست استاد عمارلو، فیزیک مهدی براتی، فیزیک محمد نوکنده، شیمی  استاد مصلایی و ...)در کنار یکدیگر جمع شده اند.

موسسه آموزشی کلاسینو، تلاش می کند بهترین خدمات را به دانش آموزان خود ارائه دهد و رضایت شرکت کنندگان را جلب نماید.

کلاسینو، این امکان را فراهم کرده که دانش آموزان در یک الی دوتا از جلسات آن به صورت رایگان شرکت کنند. سپس بتوانند برای اتخاب استاد و دوره مد نظر خود اقدام کنند.

در کلاس های کلاسینو، اساتید برای هر دقیقه کلاس خود ارزش قائل هستند و برنامه ریزی می کنند. همچنین در این کلاس ها دانش آموزان با شیوه حل تست ها آشنا می شوند. سپس استاد در حین برگزاری کلاس به دانش آموز فرصت می دهد که برخی از تست ها را حل کند. و بعد از آن خود دوباره پاسخ صحیح آن به همراه نکته های نهفته درون تست را بیان می کند.

اساتید قبل از هر جلسه الزام می کنند که دانش آموز تکالیف خود را آپلود کند و سپس وارد کلاس شود. علاوه بر آن دانش آموزان با شرکت در کلاس های کلاسینو، از تست های قوی و با نکته های کنکوری بهره مند می شوند. این تست ها جز اینکه در حین آموزش برای دانش آموزان بررسی می شود، در قالب آزمون های استاندارد قبل از شروع کلاس هم ارائه می شوند.

هر آزمون پیش از ورود به کلاس توسط استاد انتخابی خود دانش آموز طراحی می شود. و معمولا از مسائل و مطالبی است که در جلسه قبل آموزش داده شده است.

پس از برگزاری کلاس ها، به مدت 24 ساعت بعد دانش آموزان می توانند آفلاین این کلاس را از پنل کاربری خود در کلاسینو مشاهده کنند.

زمان کلاس های کلاسینو کاملا مطابق یک برنامه دقیق و مناسب طراحی شده اند و دانش آموز از تداخل نداشتن سایر کلاس ها می تواند اطمینان حاصل کند.

منبع : https://maktabeno.com

در دو دهه اخیر در میان دانش آموزانی که قصد دارند در کنکور شرکت کنند و یا فارغ التحصیلان متقاضی کنکور سراسری، ثبت نام در کلاس های کنکور بسیار محبوب شده است. در این کلاس ها همانطور که از نامشان پیدا است، دانش آموزان برای آزمون کنکور آماده می شوند.