زارع: خوب کشتی نگرفتم و فینال از دستم در رفت؛ تیم داوری چند بار به‌نفع پتریاشویلی تصمیم گرفت

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ امیرحسین زارع، نایب‌قهرمان کشتی آزاد المپیک 2024 پاریس پس از شکست مقابل گنو پتریاشویلی اظهار داشت: متاسفانه با  تمام تلاشی که انجام دادم آن چه که باید و شاید نتیجه‌ای که می‌خواستم نتوانستم کسب کنم. از تمام کسانی که برای من زحمت کشیدند به ویژه کادر فنی تیم ملی و شخص علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی عذرخواهی می‌کنم. او از زندگی خود گذشت و همه چیز خودش را گذاشت تا من و حسن یزدانی  خوش رنگ ترین مدال را بگیریم.

وی در ادامه بیان داشت: امیدوارم رحمان عموزاد امروز مدال طلا کسب کند. تلاش بر این بود که نتیجه خوب در المپیک بگیریم اما حکمت خدا بود و شامل حال ما نشد. کشتی فینال آن طور که می‌خواستم نتوانستم کشتی بگیرم و کشتی از دستم در رفت. امیداورم در آینده نزدیک روند بهتری داشته باشم.

زارع در نهایت گفت: کارشناسان و کسانی که تخصص داشته باشند می‌توانند شهادت بدهند به حریف من در تشک خیلی داشت ارفاق می‌شد به طوری که به او ۲ یا ۳ بار تذکر یا پوئن اخطار داده نشد. البته من هم خیلی خوب کشتی نگرفتم و یک جایی کشتی از دستم در رفت اما داور و تیم داوری به پتریاشویلی خیلی کمک کرد و همین بیشتر از هر چیزی من را ناراحت می‌کند. حتما قسمت نبود، ان‌شاءالله در آینده نزدیک جبران کنم.

نایب‌قهرمان کشتی آزاد المپیک 2024 پاریس گفت: در کشتی فینال آن طور که می‌خواستم نتوانستم کشتی بگیرم و کشتی از دستم در رفت.