امان‌الهی؛ امیدبخش رزمندگان و چراغ زندگی‌ بخش برای نسل‌های بعدی بود

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مراسم اولین یادواره شهید محوری سال ارتش، شهید سرلشکر محمود امان‌الهی و تجلیل از آزادگان نیروی زمینی، با اشاره به آیات الهی گفت: «زمین از جهت خدا هیچ‌گاه خالی نخواهد بود. امروز رهبر عزیز ما، ولی فقیه و ولی امر مسلمین، به نیابت از حضرت امام زمان (عج) و رسول گرامی اسلام، نماد عینی صراط مستقیم و امت اسلامی است. ما نیز شکرگزاریم که در رکاب ولی، نفس می‌کشیم و زیر خیمه ولایت جمع شده‌ایم.»

وی در ادامه با تسلیت ایام اربعین و ۲۸ صفر، افزود: «امروز نیروی زمینی با افتخار در رکاب ولی امر مسلمین قرار دارد و تلاش عزیزانم در نیروی زمینی، به ویژه در حفظ خط ولایت، ادامه‌دار بوده و یاد و خاطره شهدای عزیز را زنده نگه‌داشته است.»

امیر حیدری با خیرمقدم به شهیدان عزیزی که در کنار مراسم حاضرند، به ویژه شهید امان‌الهی، گفت: «ایشان گل سرسبد شهدای ما هستند که حیاتشان امیدبخش رزمندگان بود و شهادتشان نیز زندگی‌بخش جماعت دیگری شد. به یاد دارم که اعضای بدن مطهر ایشان به سه نفر حیات داد و این موضوع در تاریخ نیروهای مسلح ماندگار خواهد بود.»

وی همچنین افزود: «خیرمقدم ویژه‌ای دارم به خانواده‌های شهدا، به ویژه خانواده‌های سردار و امیرانی که در جمع هستند و سایر مهمانان عزیزی که دعوت ما را اجابت کرده‌اند. برادر بزرگوارم امیر ناصر آراسته و سردار رادان، که همواره پرچمدار یادآوری شهدای نیروی زمینی هستند، از جمله اعضای محترم این جمع‌اند.»

امیر حیدری با یادآوری خاطره‌ای ازسال ۶۱، اظهار داشت: «در دوران جوانی، به عنوان بسیجی در سردردشت حضور داشتم و روزی شهید امان‌الهی به ما روحیه می‌داد. گرچه آن زمان نمی‌دانستیم که این شهید بزرگوار چه اثر عظیمی در تاریخ ما خواهد گذارد.»

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: شهید امان الهی گل سرسبد شهدای ما هستند که حیاتشان امیدبخش رزمندگان بود و شهادتشان نیز زندگی‌بخش جماعت دیگری شد.